omdat ik ondertussen de rekeningen van de apotheek te gek voor woorden vind, ze geen zak meer helpen en ik alsnog een hele dag loop te snotteren en rode plekken over heel m'n lichaam heb, wil ik eens raad horen van meerdere mensen! Want aan mijn huisarts heb ik niet zo heel veel... Pas op, de mens heeft me al geweldig geholpen, maar ik heb soms echt het gevoel alsof hij niet naar een échte oplossing op zoek wilt gaan voor me...
Ik zit momenteel aan de symbicort (1x per dag), Xyzall (1x per dag), Estivan (1x per dag) en Avamys (2x per dag) en ik word er echt nerveus van.
Ik ben allergisch aan:
- paarden
- katten
- huisstofmijt
- gras
- bomen
- stress
daar zou het ook grotendeels van komen 
Wat krijg ik? Uitslag over m'n hele lichaam, behalve alles tussen navel en kin...
Wat zoek ik? Mensen die aan gelijkaardige dingen allergisch zijn en die een medicijn gevonden hebben op basis van kruiden of toch iets veel gezonder dan die chemische rommel die ik nu neem...
Oef, frustraties zeg

Wat ik even moet melden is wel, elke week spuit ik mijn meubels en de huisdieren hun plaats in met PREVEL en ik slaap beter en snotter minder! Ik weet niet of het in Nederland te krijgen is, in België wel en het doet wel wonderen! Normaal moet je 1x per 4 weken spuiten, maar ik ben zo gigantisch allergisch dat ik het elke week doe. Het kost geld maar momenteel werkt het goed!
aangezien het over een hele belangrijke dag gaat kun je je wel inbeelden dat ik tot heel wat dingen in staat ben...
.