Er zijn vast wel bokkers die mij begrijpen, ik heb niks met dokters.
Best logisch, meerdere fracturen in mijn rug, inclusief verzakkingen werden bij mij een paar jaar terug afgedaan als spierpijn, waardoor ik nu met de gebakken peren zit.
"Ja sorry, we kunnen er eigenlijk niks aan doen."
Ik kan dus nooit meer een dagje uit, musea's bezoeken, zonder helse pijn in mijn rug te hebben. Bedankt hé!
Het enigste waarvoor ik sindsdien nog naar een dokter ben geweest, was een raar bobbeltje op mijn pols. Had met google ook wel uit kunnen zoeken dat het een ganglion was.
Voelde me echt een aansteller. Maarja, ik vond het gewoon een raar ding wat daar niet hoorde.
Maar ik ga morgen dus maar een afspraak maken, want het gaat echt niet meer. Sinds een paar weken pijn in mijn pols, wanneer ik die in een bepaalde houding doe. Echt raar. En het word dus steeds erger.
Eerst dacht ik, verkeerde beweging gemaakt, gaat wel over. Niet zeuren maar doordoen.
Toen werd het erger, maar ik wil dus niet dat een dokter mij gaat verbieden om paard te rijden. Al moet ik met één hand gaan rijden, te paard gaan zal ik.
En alsof dat nog niet genoeg is, begint m'n knie nu ook pijn te doen (moest de trap op hinkelen) en heb ik behoorlijk spierpijn. Waarvan, geen idee.
Ik hoop dat er morgen plaats is, en dat het niet volzit met overenthousiaste voetballers. (Sorry...)
Mensen die dit herkennen, en ook liever niet naar een dokter gaan?
Mijn dokter vind het niet verstandig dat ik nog vanaf de grond opstap met mijn knieen, en ik moet gewoon rustig aan doen. Heb ik een dag veel pijn (zowel pols, als knie als rug, enkels) dan ben ik zelf zo verstandig om te zeggen "ik rijd een paar dagen niet" want als je het overbelast....
)