Ik moet er nu echt aan geloven...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Ik moet er nu echt aan geloven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 21:22

Ja ik kan het zelf niet geloven, maar ik wil naar de dokter. -O-
Er zijn vast wel bokkers die mij begrijpen, ik heb niks met dokters.
Best logisch, meerdere fracturen in mijn rug, inclusief verzakkingen werden bij mij een paar jaar terug afgedaan als spierpijn, waardoor ik nu met de gebakken peren zit. |o
"Ja sorry, we kunnen er eigenlijk niks aan doen."
Ik kan dus nooit meer een dagje uit, musea's bezoeken, zonder helse pijn in mijn rug te hebben. Bedankt hé! _-:(

Het enigste waarvoor ik sindsdien nog naar een dokter ben geweest, was een raar bobbeltje op mijn pols. Had met google ook wel uit kunnen zoeken dat het een ganglion was. :(
Voelde me echt een aansteller. Maarja, ik vond het gewoon een raar ding wat daar niet hoorde. :o

Maar ik ga morgen dus maar een afspraak maken, want het gaat echt niet meer. Sinds een paar weken pijn in mijn pols, wanneer ik die in een bepaalde houding doe. Echt raar. En het word dus steeds erger.
Eerst dacht ik, verkeerde beweging gemaakt, gaat wel over. Niet zeuren maar doordoen.
Toen werd het erger, maar ik wil dus niet dat een dokter mij gaat verbieden om paard te rijden. Al moet ik met één hand gaan rijden, te paard gaan zal ik. 8)7

En alsof dat nog niet genoeg is, begint m'n knie nu ook pijn te doen (moest de trap op hinkelen) en heb ik behoorlijk spierpijn. Waarvan, geen idee.
Ik hoop dat er morgen plaats is, en dat het niet volzit met overenthousiaste voetballers. (Sorry...)

Mensen die dit herkennen, en ook liever niet naar een dokter gaan?

Bitterbal

Re: Ik moet er nu echt aan geloven...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 08:29

Ik herken dat wel, ga liever ook niet naar de dokter.
Ik heb datzelfde met mijn pols, denk ik als jij. Want het begon met een hard bultje (die ook groter werd als mijn pols "overwerkt" was..) en ben daarmee naar de dokter gegaan, die heeft erop zitten duwen en erin prikken met dr vinger en sindsdien... weinig tot geen last meer van. Heel vreemd haha.

Ze verbieden je heus niet zomaar dat je niet meer mag rijden hoor :) Mijn dokter vind het niet verstandig dat ik nog vanaf de grond opstap met mijn knieen, en ik moet gewoon rustig aan doen. Heb ik een dag veel pijn (zowel pols, als knie als rug, enkels) dan ben ik zelf zo verstandig om te zeggen "ik rijd een paar dagen niet" want als je het overbelast....

Succes vandaag!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 14:37

Hmmppfff, kon vandaag al geen afspraak meer maken. Hopen dat het morgen kan. :\

Ik heb ook zoiets van, tja, als het nog niet al te erg is ga ik ze er ook niet mee lastigvallen. Maar nu is het dus wel erg.
Met rijden heb ik er ook absoluut geen last van, gelukkig. :)

thx trouwens.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:51

Ik volg dit even. Heb zelf ook pijn in m'n pols en soms in m'n knieën. Eigenlijk precies hetzelfde als jij (behalve je voorgeschiedenis ;) )

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 14:58

Ja dat van die knie is sinds gisteren, erg raar....

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 11:29

Nog even een update...
Net naar de dokter geweeest en zit nu met 1 hand te typen.
Mijn pijn werd afgedaan als vage klachten, ik voel me weer lekker serieus genomen. Hij hield het op overbelaste pezen....
Moet nu rust houden, fijn is dat...

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 11:33

Kan je geen 2e dokter raadplegen? Die van mij wilde ook niks doen. Moest maar naar fysio, en een type cursus volgen... En ja zal wel overbelast zijn.
Heb last van een een of ander vaag plekje op m'n middelvinger. Kan niet veel oppakken enzo.
Ben na veel zeuren uiteindelijk naar de Fysio, Reumatoloog en nu bij Revalidatiearts (Ergotherapie). En dan krijg ik nu waar ik al een half jaar om vraag: een spalk!!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 11:42

Ze zijn hier allemaal op vakantie...
Maar als het over 1,5 week niet over is moet ik weer bij mijn eigen dokter langsgaan.

Pffff wat een lijdensweg bij jou....

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 13:14

Een spalk lost niks op. Dan haal je de functie eruit, spieren worden slapper, met als gevolg dat het daarna alleen maar moeilijker is om m weer 'normaal' te gaan gebruiken.
Gewoon proberen te ontlasten, en áls je dan al een spalk/brace neemt dan alleen gebruiken als het echt nodig is. (Bijv. bij het sporten).