Is dit gewoon de griep?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

M_EL_ISSA

Is dit gewoon de griep?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 10:09

Hoi :wave:

Ik vraag me echt af wat ik vannacht nou mankeerde.. :?

Was om half 11 naar me bed gegaan, kon maar niet slapen, ben pas rond 12 uur in slaap gevallen.
Toen werd ik ineens wakker met hele erge buikpijn, ik had zo iets van :'Ach het zal wel, ik blijf slapen'
Werd het ineens in de minuut erger, voelde me helemaal duizelig,slap, moest ineens rennen om de wc te halen omdat ik het gevoel had dat ik moest overgeven.
Ben op de wc gaan zitten, gelijk diaree, moest overgeven maar het kwam niet zeg maar :o Door de duizeligheid viel ik bijna van de wc af.
Heb me moeder toen maar geroepen, die kwam meteen.
Ben ik van de wc afgekomen en viel ik op de grond :?

Als me moeder iets zei, drong dat niet meteen bij me door, ben toen weer op de wc gaan zitten.
En toen kreeg ik ineens een 1 of andere borrel door me hele lijf, zo'n rilling, en kon ineens me ogen openen, duizeligheid was weg, misselijkheid was weg :?

Ben toen op de bank maar gaan liggen en vervolgens ook in slaap gevallen, heb wel elk uurtje van de nacht gezien maar oke :P

Maar ik vraag me echt af wat dit is :? Lijkt me geen griep, dan zou ik nu me nog belabbert moeten voelen..

_Tara_

Re: Is dit gewoon de griep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 10:16

Misschien dat je gewoon even iets verkeerds gegeten had? Of dat er in je leven even iets in de war was ofzo...
Zolang je nu nergens meer last van hebt zou ik me iig niet te veel zorgen maken :)
Al heb ik zelf ook altijd wel dat ik dan wil weten wat er aan de hand was :P

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 10:19

Ben ik inderdaad benieuwd naar, heb zo iets nog nooit gehad.
Iets verkeerds gegeven.. ik denk het niet. Niks anders dan normaal.

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 08:41

Dat heb ik ook wel eens, maar meestal na het overgeven dan. Maar soms lukt dat inderdaad ook niet..
Daarna is het bij mij ook over.. Heel vreemd gevoel is dat he? eerst voel je je echt Helemaal belabberd, en dan ineens.. heb je gewoon echt het gevoel dat je je hebt aan zitten stellen :P

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:51

klinkt als buikgriep.. veeeeel dinken en licht verteerbare dingen eten als beschuit, crackers en groente..

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:53

geen griep, bij echte griep lig je minimaal een week plat. Denk iets verkeerds gegeten of buikgriep misschien..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:55

Ik denk ook een buikgriepje of iets verkeerd gegeten. Door de diarree heeft je lichaam het verkeerde dat in je lichaam zat kunnen lozen en knapte je daarna vrij snel weer op.

Ik heb hetzelfde als ik teveel gedronken heb en moet overgeven van de alcohol. Vlak voor dat moment voel je je zwaar beroerd, maar als je het kwijt bent ben je heel erg opgelucht en voel je je heel snel weer een stuk beter (heb ik dan), ik denk dat het bij jou net zoiets is geweest :)

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:56

Die symptomen komt ook bij die tamponziekte voor (Toxic Shock Syndrome)...
Ik hoop dat het dat niet is....

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:59

MiSsY_Me schreef:

Daar voor moet je toch koorts hebben en ongesteld zijn? Weet niet of hier sprake van is..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:00

TSS lijkt me hier niet aan de orde als ik dit zo lees :n TS geeft aan zich weer beter te voelen nu, dat zou absoluut niet het geval zijn.
Bovendien is er bij TSS vaak sprake van flinke koorts en andere heftige syptomen. Verder is het een zeer zeldzame ziekte, kans dat TS dit heeft is echt heel klein.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:11

MiSsY_Me schreef:

Dit lijkt mij ook niet. Volgens mij ben je dan echt flink ziek en niet zomaar ineens weer beter.

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:17

Ik heb precies hetzelfde! Voel me het ene moment het heel miselijk en erg duizelig (inderdaad tot onvallen aan toe) en het volgende moment is het weer over, duurt nu al 2,5 dag, niks aan. Ik hou het op een buikgriepje. Ik merk trouwens dat regelmatig wat eten (cracker, biscuitje) wel help.
Beterschap!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:22

Zorg ook dat je veel blijft drinken TS, door diarree verlies je erg veel vocht en het is goed om je lijf even door te spoelen als je ziek bent. Op die manier raak je afvalstoffen snel weer kwijt.

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:22

Swift schreef:
Ik heb precies hetzelfde! Voel me het ene moment het heel miselijk en erg duizelig (inderdaad tot onvallen aan toe) en het volgende moment is het weer over, duurt nu al 2,5 dag, niks aan. Ik hou het op een buikgriepje. Ik merk trouwens dat regelmatig wat eten (cracker, biscuitje) wel help.
Beterschap!

Wacht, nu weet ik weer dat mijn moeder daar een paar dagen geleden over begon, vooral diarree en heftige buikpijn, dat dat heerst... (Ze is doktersassistente)

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 18:45

Hee,

Nee tampon ziekte is het zoiezo niet :) Ben niet ongesteld, en weet zeker dat er geen tampon in me lijf zit :)
Maar ben blij om te horen dat er toch wel meer mensen dit mee gemaakt hebben.

Zaterdagnacht werd ik ineens beroerd, na 5 minuten was het gelijk over, en heb nu nog helemaal geen last van buikgriep.
Was dus echt een 'spontane' actie.
Mas schreef:
Ik denk ook een buikgriepje of iets verkeerd gegeten. Door de diarree heeft je lichaam het verkeerde dat in je lichaam zat kunnen lozen en knapte je daarna vrij snel weer op.

Ik heb hetzelfde als ik teveel gedronken heb en moet overgeven van de alcohol. Vlak voor dat moment voel je je zwaar beroerd, maar als je het kwijt bent ben je heel erg opgelucht en voel je je heel snel weer een stuk beter (heb ik dan), ik denk dat het bij jou net zoiets is geweest :)

Ik denk dat dit de meest logische verklaring is. :)

Dankje voor jullie reacties! :)