Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rytm schreef:Ik slik hem nu 2 maanden en ben ook helemaal niet tevreden.
Ben gigantisch veel aangekomen, kan echt de hele dag door eten en het hongergevoel stopt gewoon niet.
Verder ben ik 's morgens misselijk en heb ik last van hoofdpijn.
Ik denk dat ik ermee ga stoppen. Dat eten zit me nog het meest dwars.. heb al een paar keer geprobeerd om gewoon minder te eten maar het hongergevoel is zo overheersend.
Vind het een heerlijke pil
Rytm schreef:Ik slik hem nu 2 maanden en ben ook helemaal niet tevreden.
Ben gigantisch veel aangekomen, kan echt de hele dag door eten en het hongergevoel stopt gewoon niet.
Verder ben ik 's morgens misselijk en heb ik last van hoofdpijn.
Ik denk dat ik ermee ga stoppen. Dat eten zit me nog het meest dwars.. heb al een paar keer geprobeerd om gewoon minder te eten maar het hongergevoel is zo overheersend.

Mloes schreef:Ik slik m ook. Maar had het gister toevallig met vriendinnen over de pil, ik heb 1 of 2x in de maand puistjes. En daar baal ik van, dus denk dat ik binnenkort naar de HA ga, vragen om een pil die ook tegen puistjes werkt. Ben eigenlijk verder niet ontevreden over de Stediril-pil, ik was voorheen heeeel erg ongesteld, nu echt stukken minder erg. Ik slik altijd 2 strips achter elkaar, gaat ook prima, geen tussentijdse ongeplande bloedingen ofzo. Niet ineens veel meer honger, of minder zin in seks. Dus ik wil eigenlijk een soortgelijke pil, die ook tegen puistjes werkt