Ik heb al een aantal weken last van steken in mijn onderbuik. Ik wijs het bij iedereen aan en iedereen zegt dat het bij mijn eierstokken zijn. Ik ben al een keer naar de dokter geweest(2 weken geleden) en die zei dat het misschien een gevoelige darm was. Als je er langer last van hebt, moet je terugkomen. Zal ik nog even wachten. (2/3 weken) Of zal ik voor volgende week een afspraak maken.
nu een afspraak maken!!! en door zeuren voor een verwijskaart!
heaven
Geplaatst: 27-03-09 11:34
ik zou toch even naar je huisarts gaan. mischien zijn het je eierstokken of baarmoeder. even een inwendig onderzoek laten doen. klinkt naar maar is wel het beste. er mee blijven lopen is een groot risico
het kan iets aan je eierstokken zijn, kunnen ook gewoon je darmen zijn. Ik ben een keer helemaal binnenstebuiten gekeerd vanwege steken in mn buik... is gewoon een prikkelbare darm bij mij...
nobillity
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-09 14:36
Ik heb toch maar een afspraak gemaakt met de dokter. Ben benieuwd wat het is.
Meestal als ik ergens last van heb, en ik ga naar de dokter heb ik het niet
Goed dat je even een afspraak hebt gemaakt. Hou ook even in de gaten wanneer je het precies hebt (bijv. met sporten of juist niet) .
magic_lover
Geplaatst: 29-03-09 13:15
succes bij de dokter!
ik heb dit laatst ook een poosje gehad, rechtsonder in mijn buik.... echt steken, als ik dan zat en ik ging staan, of ik stond en ging even anders staan kreeg ik toch een steken... echt niet fijn, maar het is vanzelf weer over gegaan
Heel goed dat je toch naar de dokter gaat, ik heb ook heel erg last gehad van steken in mijn onderbuik. Dokter wimpelde me steeds af met neem maar een paracetamol,na ong. 1 maand begon mijn onderbuik op te zwellen op 1 plek. Toen weer naar de HA en onderzoek gehad,kwam uiteindelijk de conclusie dat ik een cyste op mijn eierstok had.Absoluut niet prettig en na medicijnen gelukkig zelf weer verdwenen anders hadden ze 'm weggehaald. Ik vind de HA van tegenwoordig toch al erg makkelijk met het naar huis sturen,alsof je voor de lol daarheen gaat.
anouk1993
Geplaatst: 29-03-09 15:47
Dat heb ik ook een poosje gehad heb toen bloed laten prikken bleek dat ik een onstekingswaarde in mijn bloed had. heb eerst ook nog laxeermiddel gehad en gewoon pijnstillers toen is het bij mijwel weggegaan! Succes hoop dat er wat uikomt.
ik had eerst ook last van buikpijn in de onderbuik, alleen dan wel echt heftig. (het leek bijna op een blinde darm ontsteking) maar in het ziekenhuis kwamen ze erachter dat het gewoon kwam door de eisprong, dat een eiblaasje was opengesprongen (wat dus tot hele erge pijn, of gewoon steken in de onderbuik en dan voornamelijk rechts/links onder kan geven.) dus als je dit rond de 12 a 14 dagen voor de menstruatie vooral hebt, kun je hier ook aan denken!