Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hawai schreef:Neem anders contact op met de alzheimer stichting. Zij kunnen je misschien wel de info geven die je zoekt.
Ik weet dat er een aantal instanties zijn die je kunnen helpen, maar weet uit mijn hoofd niet welke.
ook worden er door heel nederland avonden georganiseerd (even googlen naar Alzheimercafe) Ook daar zou je een avondje heen kunnen gaan om te vragen hoe andere hiermee om zijn gegaan en welke weg ze bewandeld hebben.
Ik weet dat 2 jaar geleden de regels flink zijn aangescherpt en dat de patient zelf toestemming moet geven om opgenomen te worden in een tehuis of kleine woongemeenschap.
Sterkte
Die zijn alles behalve vrijwillig.
LovingTweety schreef:Hawai schreef:Neem anders contact op met de alzheimer stichting. Zij kunnen je misschien wel de info geven die je zoekt.
Ik weet dat er een aantal instanties zijn die je kunnen helpen, maar weet uit mijn hoofd niet welke.
ook worden er door heel nederland avonden georganiseerd (even googlen naar Alzheimercafe) Ook daar zou je een avondje heen kunnen gaan om te vragen hoe andere hiermee om zijn gegaan en welke weg ze bewandeld hebben.
Ik weet dat 2 jaar geleden de regels flink zijn aangescherpt en dat de patient zelf toestemming moet geven om opgenomen te worden in een tehuis of kleine woongemeenschap.
Sterkte
Toch knap dat ze dan bij ons zitten met een rm en ibsDie zijn alles behalve vrijwillig.
Wendel schreef:Alzheimerstichting is misschien ook nog een idee inderdaad thanks