November knie zwaar gekneusd, rare reactie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Limoen

November knie zwaar gekneusd, rare reactie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 20:36

Hallo,

Ik ben in november gevallen met m'n scooter. Toen had ik mijn knie zwaar gekneusd heb er echt heel lang last van gehad, heb nog foto's laten maken eerst schrokken ze ervan dachten ze dat mn knieschijf kapot was maar later bleek dat mn slijmbeurs in mn knie opgezwollen was o.i.d. daardoor had ik zo'n megabult op mn knie. Ik nu nog steeds niet op mn knieen zitten maargoed..

Als het koud is en ik zit op mn scooter voel ik mn knie wel wat extra, maar vorige week toen het koud was en ik stapte van mn scooter af thuis kwam ik tegen een haakje aan op mn scooter en toen had ik direct weer een dikke bult op mn knie en het deed weer heeel zeer! En de volgende middag ongeveer was het pas over.. Is dit nou nog steeds een zwakke plek ofzo?

En nog iets.. m'n knieen knakten altijd al wel, maar nu veel erger en als ik mn knieschijf beweeg dan hoor je/ voel je ook helemaal krrrkrrr als ikhem dus zegmaar gewoon met mn vingers beweeg. Is dit normaal?

aardbeitjeee

Re: November knie zwaar gekneusd, rare reactie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 22:17

Misschien even naar de dokter gaan? Zij kunnen er naar kijken en wij vanaf hier niet. :)

Zonnebloem

Re: November knie zwaar gekneusd, rare reactie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 10:10

Lijkt me niet echt normaal nee.
Ik heb in november mijn kuit zwaar geneusd (paard overheen gewandeld nadat ik dr af gepleurt was) en sindsdien heb ik een bult en een beuk in mijn kuit zitten en knakt mijn enkel bij bijna elke stap die ik zet, heel vervelend.
Zou toch ff naar de HA gaan, die kan je er vast wel meer over vertellen.