Mascara gaat er niet af !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KellyenXena

Mascara gaat er niet af !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 09:21

Ik heb pas een nieuwe mascara gekocht, maar het gaat er gewoon echt met geen mogelijkheid af.
Reiningsmelk, babyolie, shampoo, zeep, ik heb alles geprobeerd maar echt lang niet alles gaat eraf.
Gevolg is dat het 'brokken' worden en ik alles met wimpers en al eruit moet trekken ;(
Wie kent dit probleem en wie heeft er een gouden tip? :D

Nivada

Re: Mascara gaat er niet af !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 09:22

oogmake up remover maar dan van dat olie.. Werkt bij mij altijd geweldig.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 09:22

prullenbak ?

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 09:25

gewoon de mascara niet meer gebruiken en onder de douche goed je wimpers nat laten worden...en er dan maar gewoon af laten slijten!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 09:25

speciale oogmakeup remover? ik heb indd ook van die vette dat werkt erg goed en ook van die watjes met oogmakeup remover (de mijne zijn van de lidl :P ) werken perfect :)
En als je waterproof hebt, even op de remover verpakking lezen of zij daar wel geschikt voor is ;)

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 09:26

Laat me raden…is vast waterproof mascara? Ik heb dat effect namelijk altijd met waterproof mascara en gebruik het om die reden dus ook nooit meer! Je wimpers breken af en je trekt ze er idd dus helemaal uit.
Bij mij helpt tonic altijd wel maar net wat ik zeg…bij waterproof is het wel erg lastig allemaal!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 09:27

Ik maak dan een watje goed nat met dat spul en dan laat ik het op mijn oog even inweken, dan ga ik pas poetsen, dat scheelt ook alweer veel.

marielle231

Nivada schreef:

Heb zelf de goedkope versie van etos, vind het heerlijk, 1 veeg en het is zo goed als weg.

_Mel

Je hebt van de hema speciale make up remover voor waterproof mascara. Is een soort olie. Daar krijg ik het er zelfs mee af haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 11:36

marielle231 schreef:
Nivada schreef:

Heb zelf de goedkope versie van etos, vind het heerlijk, 1 veeg en het is zo goed als weg.

Ik heb ook een makeup remover van Etos, gewoon een melk maar werkt echt super. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 11:39

Welk merk mascara is dit dan?

Waterproof mascara krijg je er het beste af met oogmake remover op oliebasis. Op een watje doen, en dan even laten intrekken op je wimpers..

Denise_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 11:39

Ik ben bang dat je waterproof mascara hebt gekocht, dat probleem heb ik namelijk ook altijd. Oplossing? Weggooien en niet watervaste kopen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 11:41

Wil wel even weten welk merk dit is!!! Lijkt me heerlijk, een mascara die er met geen mogelijkheid af te krijgen is! :D Bij mij lopen de mascara's namelijk altijd uit. Waterproof of geen waterproof, na een paar uur zie ik eruit als een pandabeertje.

Dus ben benieuwd.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 11:41

Idd afhankelijk van je mascaran, ik heb ook eens mascara van een vriendin op gehad die er dus écht net af ging. Ben toen even onder de douche gegaan en hem mijn wimpers even goed onder lauwwarm water gehouden, ten zachtjes wrijven en toen liet het los.
Dus dat is wellicht ook een tip, al zal dit met waterproof mascara waarschijnlijk niet veel effect hebben.

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 11:52

Bedankt tot de reacties tot zover, zitten wel een aantal bruikbare tips bij denk ik.
Vooral die remover wat waterproof mascara zou misschien weleens helpen :+
Onder de douche staan en schrobben helpt niet. Er blijven brokken inzitten die er alleen uit gaan als je de helft eruit trekt... ;(

Het is wel hele goede mascara inderdaad :+

Het is waterproof mascara, Volume Flash van Rimmel London

Landra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 11:55

Zowel bij de kruitvat, hema als etos hebben ze van die potjes waar van die oliewatjes inzitten, ik gebruik ook altijd waterproof mascara en dat spul is ideaal om het eraf te halen. Even op je oog leggen en zacht ervanaf wrijven. Die potjes zijn trouwens ook echt niet duur, 1 of 2 euro ofzo!

Christah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 12:04

Ik gebruik ook een échte waterproof mascara. Ik kan er mee zwemmen en het zit er nog op. Krijg het er ook met geen mogelijkheid vanaf.

Die olie voor waterproof mascara ben ik niet zo enthousiast over. Die oliewatjes werken trouwens wel heel goed, maar ik krijg van al die olieproducten óntzettend rode ogen.
Ik gebruik altijd van nivea:
http://www.nivea.nl/products/show/8551

Dat is geen olie maar een melk. Echt heel mild voor je ogen.
Ik wil mijn wimpers dan ook altijd écht goed schoon hebben, en wrijf met het watje dan ook aan de onderkant en aanzet van mijn wimpers. Met een olie is dit echt niet te doen. Als dat in aanraking komt met mijn oog, dan ben ik de sjaak. Met dat niveaproduct kan ik doen wat ik wil, maar krijg er echt geen rode ogen van.

Deze melk werkt wel íetsje minder goed dan die oliewatjes, maar is dus wel véél milder voor je (of in ieder geval: mijn) ogen.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 12:46

KellyenXena schreef:
Bedankt tot de reacties tot zover, zitten wel een aantal bruikbare tips bij denk ik.
Vooral die remover wat waterproof mascara zou misschien weleens helpen :+
Onder de douche staan en schrobben helpt niet. Er blijven brokken inzitten die er alleen uit gaan als je de helft eruit trekt... ;(

Het is wel hele goede mascara inderdaad :+

Het is waterproof mascara, Volume Flash van Rimmel London

die heb ik ook altijd, en krijg het er heel goed af met de goedkoopste make-up doekjes van de action :D

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 12:49

Ik weet niet of het al is gezegt maar ik gebruik altijd babydoekjes van die billen dingen :D
Werkt bij mij prima ook bij waterproof mascara... Haal er alles mee af en naderhand doe ik mijn gezicht verder ook even af met een schoon doekje.

Mijn avond ritueel :P

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 19:23

Ik zou zowiezo die mascara niet meer gebruiken, zonde van je wimpers.

Zo haal ik me mascara van me wimpers: Eerst doucen, aan het eind van het doucen met je vingers kijken of er al wat vanaf gaat (met geen waterproof is alles er dan al af) en anders haal ik het er af met make-up remover (gewoon een goedkoop mert etc.)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 19:32

Ik vind waterproof sowieso dodelijk voor je wimpers.. Mijn wimpers blijven mooier van niet waterproof dan van waterproof mascara

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 12:35

Als ik wel waterproof op wil doen doe ik meestal eerst gewone mascara op en daaroverheen een laagje waterproof, hierdoor is hij wel waterproof maar hij gaat er met remover wel heel makkelijk vanaf. Overigens worden mijn wimpers ook nooit mooi met alleen waterproof :n

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 12:54

Ik gebruik altijd tonic voor mascara en doe echt nooit een waterproof mascara op.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 12:55

ik heb ook waterproof, met shampoo gaat het er altijd prima af hoor.

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 12:58

Oog make-up reinger, met olie basis..goed voor je huid en je wimpers en je krijgt waterproof er met 2 veegjes af.