wildvlees en niet zo klein ook

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

wildvlees en niet zo klein ook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 10:15

Ik heb 2 plekken wildvlees, en ik ben daar ooit voor bij een Dermatoloog geweest.Die spoot er steeds iets in om het kleiner te maken.Dat is niet gelukt,op mijn rug zit een grote ronde mega plek die ook donker van kleur is.Het ergste is dat het ontzettend kan jeuken heel vaak,ik moest laatst bij een internist zijn voor iets anders en die zei je kan ook in ons ziekenhuis een Dermatoloog er naar laten kijken.Zou dat nut hebben?

Britt

Re: wildvlees en niet zo klein ook

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:16

Ik zou het wel doen, hoe oud zijn je plekken?
Bij mij jeukten mijn littekens alleen toen ze nog aan het 'worden' waren en tot rust aan het komen waren. Nu voel ik ze niet meer.
Er naar laten kijken kan nooit kwaad, wie weet werpt deze dermatoloog er weer een hele andere blik op, of heeft ie andere spullen die nu wel zouden kunnen helpen?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 10:17

Het rare is dat ze spontaan gekomen zijn zo,n 10 jaar geleden,een nieuwe blik er op laten werpen is inderdaad zo gek nog niet.

Mars

Re: wildvlees en niet zo klein ook

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 13:33

Ik zou die dermatoloog gewoon even laten kijken, baadt het niet dan schaadt het ook niet en wie weet heeft hij inderdaad wel iets in huis om je te helpen :)