Appelazijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Appelazijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 18:37

Oké, een vriendin van me zei dat je hier dus echt van af valt. Een paar eetlepels appelazijn is water met een eetlepel honing en dit opdrinken voor je maaltijd. Kijk als je alleen dat hoeft te doen is het misschien het proberen waard. Mensen die dit wel eens gedaan hebben?

daantje99

Re: Appelazijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:38

Echtwaar? Nog nooit van gehoord.. Ik blijf even lezen

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:38

Misschien dat het je smaak aantast, waardoor je minder gaat eten? Of dat het je honger alvast heel erg stilt. Ja, kan geloof ik graag dat het helpt ;)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 18:39

Ik had er ook nog nooit van gehoord maar ze zei dat het echt helpt. Dus ben nu wel nieuwschierig naar meer mensen die dit doen.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:40

Je hebt er ook tabletjes van, overigens werkt het als hulpmiddel, als je wilt afvallen moet je meer bewegen en minder of anders eten.
Verder heb ik alleen "slechte" ervaringen er over gehoord, in de zin van dat het niet werkt.

Je hebt wel dingen die wél helpen in lichte maten wanneer je veel beweegt, maar die zijn niet goedkoop...
Laatst bijgewerkt door Equidea op 22-03-09 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:40

Of het echt werkt weet ik niet.Maar volgens mij is het ook niet echt schadelijk voor je.Het schijnt dat je voor je maaltijd ook een glas lauw water kunt nemen met wat druppels citroensap om af te vallen.

Het zorgt ervoor dat je maag wat 'krimpt' waardoor je sneller vol zit ofzo.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:41

Ik vind het wel logisch, zou er kotsmisselijk van worden en dus weinig trek meer hebben in eten. :+

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 18:42

Paula schreef:
Ik vind het wel logisch, zou er kotsmisselijk van worden en dus weinig trek meer hebben in eten. :+

Nou dat was bij haar dus ook. Ze dronk het op en werd zo misselijk van dat spul dat ze niks meer gegeten heeft.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:44

L_iek schreef:
Paula schreef:

Nou dat was bij haar dus ook. Ze dronk het op en werd zo misselijk van dat spul dat ze niks meer gegeten heeft.

Zal ik je vertellen dat je daar aan went, ik heb het met gewone azijn wel eens geprobeert, na een paar keer werkt het niet meer en ga je het zelfs lekker vinden...

Je kunt wel bij de kruidvat van die kauwgompjes kopen van forte pharma die je honger helpen stillen, die erg goed werken tegen snoepen etc.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:45

L_iek schreef:
Paula schreef:

En gezond dat dit is, appelazijn zou niet voor de slechte smaak zijn maar de metabolische werking.
Kan je vaak vinden in de zogezegde afslankpillen in de winkel.

Ik geloof er persoonlijk niet in, is al zo oud iets.

Het echte geheim gezond eten en goed bewegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:36

Oh honey, als die troep écht zou werken zou er geen overgewicht weer zijn. :=
Het zal eerder het placebo-effect zijn wat je van het eten weghoudt waardoor je afvalt, dan wegens de metabolische werking.

Verder ga ik mee met katiavl.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 19:42

Ik moet zeggen dat ik ook niet zo nodig af hoef te vallen hoor ;) Maar als het echt werkt is het wel een makkelijke manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:45

Helaas.. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:01

Nou ik zou maar uitkijken met zuur. Ik heb vroeger in mijn dikke tijd, heel lang citroenen gegeten. Veel te lang achteraf gezien, mijn maag kan nu amper nog vet verdragen. Barbecuen en patat eten kan heel belabberd zijn nu. Tja ik ben wel enorm afgevallen, maar dat kwam niet daarvan. Ik ging van 80 naar 46 kilo, onderhand weer op een gezonde 56 kilo.
Gewoon sporten en je eetpatroon aanpassen is het beste.

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:29

Volgens mij heeft dat er gewoon mee te maken dat iets eet dat zo ontzettend vies is, dat je vervolgens geen grote trek meer hebt. Dus of je nu levertraan, appelazijn of een hap hondenpoep eet, dat maakt niks uit. :)
Bewegen en gezond eten is echt het belangrijkste, maar ik lees al dat de ts het meer uit nieuwsgierigheid heeft gevraagd, en niet bepaald aan het diëten is. :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 07:45

Ik heb het een tijd geprobeerd maar het werkt echt niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 08:43

Ik denk ook dat het een placebo-effect is waardoor je afvalt, niet het papje zelf.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 09:05

Geloof er niks van.
Nja, misschien dat je er minder door gaat eten omdat je jezelf zo misselijk maakt. Maar dan nog lijkt het me niet dé oplossing.