Highlights in bruin haar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_knollie_

Highlights in bruin haar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 13:24

Ik wil graag highlights laten zetten. Ik heb zelf bruin lang haar, niet mega donker. Ik wil; graag een beetje zomers effect hebben.
Hoeveel tinten lichter is dan aan te raden? Ik denk dat 1 tint lichter niet zo goed zichtbaar is, dus zat te denken aan 2 tinten.

En hebben meer bokkers highlights in hun bruine haar en daar een foto van? Dan krijg ik een beetje een idee?

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:27

ik zoun dan voor 2 tot 3 tinten gaan maar de zichtbaar heid heeft ook te maken moet hoe dik je de plukjes opneemt.

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:28

ik heb highlights, als je ze niet zo heel opvallend wil, kan je ze denk ik het beste met 3 % waterstofperoxide inzetten, dan licht het gewoon een klein beetje op.. ik heb zelf 6 % en dan heb je dus echt haast 'blonde' plukjes..

_Tara_

Re: Highlights in bruin haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:36

Wil je het zelf gaan verven dan? Ik heb 't een paar keer zelf geprobeerd maar 't is toch een stuk makkelijker om 't bij de kapper te laten doen.
Die kunnen je ook meteen goed informeren over de kleur :)

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:41

Ik zou het ook bij de kapper laten doen, die kunnen het ook mooi verdelen door je haar. Zelf heb ik ook bruin haar en na mijn plukjes had ik zo iets; dit ziet er toch een stuk mooier uit, je haar krijgt ook meer diepte. Ik heb, donkere, rode en blonde plukjes en ben er heel gelukkig mee. Van de zomer denk ik alleen blond erbij laten zetten. Succes.

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:44

ik zou het idd niet zelf doen want dan grijg je het nooit mooi verdeeld.. heb gelukkig een vriendin die hier handig in is

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 14:34