spierpijn? of iets anders?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mariskatw

spierpijn? of iets anders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 10:13

Hoi,

sinds begin deze week heb ik een ontzettende last van een soort spierpijn vanuit mijn oksel naar mijn onderarm. Ik dacht eerst aan spierpijn of dat ik verkeerd gelegen had 's nachts, maar afgezien van leren (en af en toe paardrijden) heb ik eigenlijk niets bijzonders gedaan deze week. Maar inmiddels wordt deze spierpijn wel steeds erger en krijg ik een beetje een doof gevoel in mijn linkerhand en met name in mijn vingers. Ik kan mijn arm maar met veel pijn en moeite omhoog doen. Nu heb ik gelezen dat je bij RSI ook tintelende vingers kunt krijgen.

Klinkt dit iemand bekend of zal het toch spierpijn zijn? (alleen geen idee dan waarvan)

Misschien ben ik een beetje voorbarig met deze vraag hoor, je hebt immers weleens vaker last van spierpijn enzo, maar omdat mijn hand en vingers nu ook een beetje tintelen/doof voelen begon ik met toch af te vragen of dat ook van spierpijn kan komen.

xtostarlight

Re: spierpijn? of iets anders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 10:15

Kan zijn dat een spier wat gespannen is en daarmee tegen een zenuw aankomt, wat de tintelingen veroorzaakt.
Als je het niet vertrouwd gewoon even langs de huisarts.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:08

het kan zoveel zijn ;) Te weinig info om hier conclusies uit te trekken. Als het nog langer aanhoudt idd even naar de huisarts of de fysio :)

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:10

heb je er smorgens meer last van dan 's avond?
(dus als je uit bed komt)
tja het kan zoveel zijn!

Mariskatw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 19:49

Nou in die zin wel, dat het getintel wel minder is geworden in mijn vingers/hand of het dove gevoel, hoe je het wilt noemen, maar heb nog erg last van mijn arm verder. Nouja, zal vast wel weer overgaan ;) en anders toch een keertje een bezoekje aan de HA. Bedankt voor jullie reacties in elk geval!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:16

Als het over een week niet over is, of iig niet veel minder is geworden zou ik er sowieso even naar laten kijken :)

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:27

Mariskatw schreef:
Nou in die zin wel, dat het getintel wel minder is geworden in mijn vingers/hand of het dove gevoel, hoe je het wilt noemen, maar heb nog erg last van mijn arm verder. Nouja, zal vast wel weer overgaan ;) en anders toch een keertje een bezoekje aan de HA. Bedankt voor jullie reacties in elk geval!

dit heb ik altijd als mijn matras niet meer goed ligt(en dat is al te vaak gebeurt..)
het kan zijn dat je arm snachts "afgeknelt" wordt