Ik pak haar bij het halster, en wil het touw vastklikken, en opeens draait ze zich om en geeft toch een wapper met alle twee haar achterbenen, recht in me buik.
Deed wel pijn, maar ik dacht dat dat wel weg zou trekken. Heb de pont gepakt en meegnomen naar stal.
Op stal gezet en ben een ander paard gaan longeren. De pijn in mijn buiktrok niet weg maar werd ook niet erger dus berijde me al voor op een fikse blauwe plek.
Klaar met longeren, en had de pony opgezadels die getrapt had, maar moest eerst ff naar de wc.
En tot mijn schrik, zag ik dat er allemaal bloed bij mijn urine zat
Wilde eerst gaan rijden, maar toen de eigenaar van de stal het hoorde moest ik meteen de pony terug zetten en naar de dokter gaan.
Nou ja het is niet mijn pony dus gedaan wat ie zei. Mocht gelijk door naar de EHBO en blijkt dat ik mijn niet gekneusd heb!!!
Moest voor de zekerheid vannacht in het ziekenhuis blijven, en ben nu gelukkig weer lekker thuis.
Moet maandag weer een echo maken en verder heel rustig aan doen en veel drinken.
Maar de eigenaares van mijn bijrijdtpaard is net bevallen en zei kan natuurlijk nu niet naar haar paardje toe dus ik zou nu ff helemaal voor hem zorgen. Krijg je dit weer, maar ik heb echt pijn in mijn buik, dus toch ff snel op paardlief kruipen kan ik denk ik rustig vergeten. Misschien kan ik morgen ofzo ff longeren.
Bah ik heb toch zo de pest in he!!
Dat moest ik ff kwijt.

, neem de tijd om te herstellen, wees zuinig op je lichaam het moet als het goed is nog even mee. 
Normaal is het een lief dier, dat door kleine kinderen gehaald word.