Kan alles behalve paardrijden (knie)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tierania_

Kan alles behalve paardrijden (knie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 08:15

Zondag heb ik een aanrijding gehad met mijn fiets tegen een andere fiets. Knie deed heel erg pijn. Paar weken terug had ik al een trap gehad tegen dezelfde knie. Zondag kon ik gewoon alles alweer met mijn knie. Maandag ook, ik wilde gaan paardrijden en wilde aandraven. Dat deed z'n zeer! Ben toen alleen maar gaan stappen en weer afgezadelt. Gister (dinsdag) wilde ik het weer proberen. Omdat ik gewoon helemaal geen last heb van die knie. Dus gister er weer op DRAMA. Het doet echt heel erg zeer.

Ik weet dat als ik naar de dokter ga ze toch zeggen ''ja rusten'' :P
Wat zou dit kunnen zijn?

Anoniem

Re: Kan alles behalve paardrijden (knie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 08:36

Wat het is kan ik natuurlijk vanaf hier niet zien, maar ik raad je echt aan rust te nemen. Ik ben ooit heel hard met mijn rechterknie op het ijs gevallen en heb -waarschijnlijk- een scheurtje in m'n knieschijf opgelopen.

Van de kinderarts (ik was toen 12 of zo) moest ik 8 weken rust houden, niet paardrijden en niet hockeyen. Ik heb het tóch gedaan en heb tot de dag van vandaag (11 jaar verder) nog steeds last van die knie zo nu en dan.

Mijn andere knie heb ik licht verrekt met snowboarden. Omdat het de eerste dag van de wintersport was weigerde ik bij de pakken neer te gaan zitten en ben ik de volgende dag gewoon op ski's gaan staan. Als íets een belasting voor je knieën is, dan is het wel skiën. Ook die knie doet me nog steeds pijn.

Echt, neem rust, een paar weken.

Leuk is het niet, maar wat zijn een paar weken op een leven lang rotte knieën?