Ik zit dus eigelijk met een probleem met me haar, Ik ben vanmezelf Half Aziatisch en Duits EN Nederlands, Helaas heb ik dus enorm kroeshaar. Vroeger was het nog te houden, 12 jaar oud kon het je niks schelen. Toen ik 13 was schaamde ik me kapot en begon dus met stijlen, Me haar zat echt perfect dan altijd zo mooi dat ik echt wat zelfvertrouwen kreeg. Maar nu op me 14de, is me haar behoorlijk droger doder en minder 'fijn'geworden nu MOET ik gewoon met gestijlde haren naar school. Met ongestijld haar gaat het echt niet, Het gewoon een nachtmerrie. Nu is mijn idee een permament te zetten, Dat is wel erg duur maar daar hoeft mijn haar daarna niet meer om de dag gestijlt te worden. Dus mijn vraag is : Heeft iemand het wel eens gedaan of gezien ?
P.S Iemand zij dat je er kaal van kon worden ! is dat zo ?
. (Half)Aziatische mensen hebben vaak juist géén kroeshaar (ken niemand in mn familie of directe omgeving die dat heeft
) Zou als ik jou was lekker naar de kapper gaan voor professioneel advies, vanaf hier zien we je haartype niet en de meeste mensen zijn ook geen kapster.