Eén jaar geleden was ik nog donker bruin. Inmiddels ben ik weer richting mijn eigen haarkleur aan het werken. Doordat mijn haar gebleekt moest worden heeft het een enorme klap gehad. De geblondeerde plukken waren kei lelijk. Nadat mijn haar iets aangesterkt was is er een spoeling over heen gezet. De spoeling zou na 24 wasbeurten eruit zijn, maar is er nog steeds niet uit. Hoe kan dit??? En wat kan ik er aan doen, zodat hij er alsnog uitgaat. Mijn haren wil ik namelijk verf vrij hebben en ik denk dat die lelijke blonde plukken er nu wel uit gegroeid zijn.
Inmiddels is mijn haar blond en draagbaar. (Lees: ik kan het gewoon los dragen en hoef het niet te verbergen in een staart). Ik gebruik shampoo van het merk Wella, officiele kappersshampoo. Hier heb ik ook het masker van. Nu ik dit een halfjaar gebruikt heb, ben ik opzoek naar een andere shampoo. Niet omdat ik niet tevreden ben, maar ik verwacht dat er misschien nog betere shampoo's zijn. Verder zijn andere tips ook welkom om mijn haar weer snel op mooi niveau te krijgen. (Ik was het 2keer in de week, zet na iedere wasbeurt een masker in mijn haar. Gebruik serum, ga niet met nat haar slapen. Ik heb een borstel van echt varkenshaar enzovoort)
Alvast bedankt!
)