rare (spier) trekkingen-bewegingen..?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lab_iris

rare (spier) trekkingen-bewegingen..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 22:23

hoihoi..

ik heb t volgens mij altijd al wel gehad, maar de laatste tijd valt t me meer op omdat ik samen met mn vriend slaap en hij dr wat van had gezegd.. ik heb affentoe zomaar vanuit t niks spier trekkingen dat ineens mn arm een rare snelle beweging maakt ( soort schok ) dat had ik ( en volgensmij vrijwel iedereen wel ) als ik sliep wel eens.. maar ik heb t nu ook de laatste tijd wel eens als ik gewoon op bed lig film te kijken, en zelfs soms als ik gewoon zit, of zelfs op school.. en ik heb t gevoel dat het steeds erger word, maar dat kan natuurlijk ook zo lijken doordat ik gewoon er meer op ga letten sinds mn vriend had gezegd dat ik dat héél vaak had in mn slaap, en nu merkte ik het ook vóór het slapen dat ik die trekkingen had..

kent iemand dit ook en is het mischien op de 1 of andere manier te verminderen?

WillemYntJee

Re: rare (spier) trekkingen-bewegingen..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 22:26

Jep vriendje heeft t ook en k ook wel is. Je merkt t inderdaad vooral als je in bed ligt. Het heeft volgens mij (heb k ook is gehoord) te maken met dat je spier heel ontspannen is.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 22:42

Dat heb ik ook vaak ja :j Voor 't slapen vooral, als je bijna in slaap valt. Schrik je er weer wakker van. Of in de trein als je in slaap valt, dat is wel erg := Maar zo overdag op school heb ik 't nog nooit gehad geloof ik...

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 22:44

Ik heb het ook.De hele dag door en steeds verspringend van de ene naar de andere spier.Heb er overdag niet veel erg in maar als ik in bed lig natuurlijk wel.

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 14:46

Ik heb het ook wel eens hoor. Ik geloof elke nacht wel eens. Volgens mij heel normaal.
Maar jij hebt het dus écht vaak? En je denkt meer dan daarvoor?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 17:49

Heeft mijn vriend ook, en ik ook wel soms. Ik heb het ook soms als ik tv zit te kijken, is denk ik niets raars :)

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:57

Ik heb het ook s'nachts, als ik bijna in slaapval heb ik het welleens.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:11

Dan ontspant die spier zich. Niets ernstigs, hoort er allemaal bij ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:07

stuiptrekkingen zijn idd heel normaal, mijn been is soms net een viberator en niets dat hem stopt, ik bespaar jullie ook de verhalen van mijn ex met een blauw oog. ik heb t ook extreem maar t is heel normaal, vind t stiekem wel grappig wanneer ik me kat weer uit bed mep door een stuiptrekking, dat arme beest kijkt me altijd aan zo waarom doe je dat nou weer :')

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 12:11

xDramaQueen , die arme kat!!! :P

Ik heb het ook wel eens, schijnt heel normaal te zijn.
Maar heb het ook een keer in de auto gehad, dat ik opeens zonder dat ik er wat aan kon doen mijn gaspedaal tot de bodem intrapte. Gelukkig was het erg rustig maar daar ben ik dus echt heel erg van geschrokken. Gelukkig is het maar 1x gebeurt.