Zoals de titel al zegt, heb ik elke keer rond dezelfde periode de griep. Het is begonnen op 15 januari, rond 15 februari kreeg ik weer hele heftige voorhoofdsholteonsteking en alles wat er bij hoort en nu vandaa wéér de 15e zijn mijn klieren weer helemaal opgezet, ben ik weer verkouden, overal pijn en slikken gaat met de grootste moeite.
Dit is natuurlijk niet normaal. Maar ik snap gewoon niet waar het aan ligt. Omdat het elke maand terug komt, dacht ik dat het gewoon kwam door menstruatie oid. Maar dat is niet zo. Ik heb al besloten om morgen langs de dokter te gaan en ook bloed te laten prikken ivm hoofdpijn en vermoeidheid die telkens terugkomt vlak voor ik ziek wordt. Toch zou ik graag eens willen horen of meer bokkers hier last van hebben (griep hangt nu eenmaal in de lucht) en wat jullie ertegen zouden doen?
Het kan zijn dat je rond deze tijd (dus dan kan het wel met je menstruatie cyclus te maken hebben) minder weerstand hebt en daarom dus eerder iets krijgt. Dat is eigenlijk de enige reden die ik kan bedenken. Anders is het denkik gewoon toeval dat het steeds rond de 15e is.
Als je al langer ziek bent zou ik inderdaad even langs de huisarts gaan. Als hij je bloed onderzoekt weet je ook meteen of er niets in je lichaam zit. En verder gewoon goed op jezelf letten. Optijd slapen, gezond eten en dus weerstand opbouwen. Meer kan je er helaas niet aan doen. Máár we gaan weer de gunstigere periode in he
Het was ook idd het eerste waaraan ik dacht, maarja toch hopen dat het toeval is, want elke maand ziek zijn is ook 3×niks . Morgen ga ik meteen naar de huisarts , dan vraag ik meteen of ik kan gaan bloedprikken, anders weet ik nu al dat ik niet meer durf .
Inderdaad er komt weer beter weer aan Maar zon is helaas ook niet al te goed voor bijholte/voorhoofdsholte-ontsteking
Zonnebloem
Geplaatst: 17-03-09 12:19
Manon_V schreef:
Maar zon is helaas ook niet al te goed voor bijholte/voorhoofdsholte-ontsteking
Ik dacht juist dat dat wel goed was? Lekker in buiten in de tuin in het zonnetje, maar blijkbaar is dat niet goed, waar licht dat dan aan? (is verder niet nieuwschierig )
tja zou je wel denken, maar 't is helaas niet zo. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat de bacterie dan warmte ofzo krijgt --> hij wordt nog erger (ofzo) Weet het zelf eigenlijk ook niet echt .
Gaat nu beter trouwens, gelukkig! Heb antibioticakuur en moet extra vitaminen bijslikken. Bloedprikken heeft geen zin zei de dokter (ziek: bloedwaarden zijn anders), dus over twee weken als het nog niet over is moet ik pas