Kleurenlenzen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gucci_

Kleurenlenzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 22:03

Ik wil graag kleurenlenzen, maar ik kan ze hier in de drogisten nergens vinden.
En daarom wil ik ze graag via internet kopen. Heeft iemand hier ook kleurenlenzen?
Ik had op de site kleuren-lenzen ofzo al wat kleuren gezien. Ik wil graag blauwe, maar ik heb donkerbruine ogen, kan dit wel?

Anoniem

Re: Kleurenlenzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:04

Een meisje uit mijn klas heeft donkerbruine ogen, en had toen ook eens blauwe lenzen..
Van afstand was dat echt felblauw, en van dichtbij zag je gewoon bruin.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:07

Hebben ze die niet bij de Hema?

(geeeen idee of dat goede kwaliteit is ofzo, ik draag geen lenzen dus heb er weinig verstand van ;) )

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 22:11

Ben gisteren wel bij de hema geweest, maar volgens mij hebben ze daar helemaal geen lenzen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:13

Bij Hema zouden ze die volgens mij wel moeten hebben hoor.. :j

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:15

Vriendinnen hebben ze daar wel gekocht, dat weet ik zeker ;) maar dat is al een half jaar geleden...

XR_biin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:16

bij onze hema hebben ze ze wel :j

X

mas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:17

Een meisje uit mn vorige klas had ze ook, maar ik vind het jammer genoeg een heel nep beeld geven. het was bij haar echt knalblauw.. terwijl ze van zichzelf echt donkerbruine ogen had en ook nog eens een getinte huid.
Maar zij had ze van de Hema daar kon je van die daglenzen kopen. Misschien moet je eens kijken bij een wat grotere Hema. En anders kan je ook op internet kijken.

Ik ben zelf lenzen drager. Geen kleur, maar ik zal niet teveel risico nemen want je ogen blijven kwetsbare dingen en je kan behoorlijk last krijgen van lenzen. Je zou het evt. ook bij een opticien kunnen vragen maar dan betaal je zeker de hoofdprijs en ik weet niet wat je eraan kwijt wilt zijn.

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:20

Zou een opticien ze niet hebben ??
Krijg je misschien meteen goed advies.

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 22:27

Dan moet ik toch maar beter in de Hema kijken, ik zie ze ook al op de website staan.
Ik heb even gezocht naar andere topic's over kleurlenzen, en daar stond dat je wel voorzichtig ermee moet zijn.
Ik ga ze ong 6-8 uren per dag dragen

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 22:29

mas_ schreef:
Een meisje uit mn vorige klas had ze ook, maar ik vind het jammer genoeg een heel nep beeld geven. het was bij haar echt knalblauw.. terwijl ze van zichzelf echt donkerbruine ogen had en ook nog eens een getinte huid.
Maar zij had ze van de Hema daar kon je van die daglenzen kopen. Misschien moet je eens kijken bij een wat grotere Hema. En anders kan je ook op internet kijken.

Ik ben zelf lenzen drager. Geen kleur, maar ik zal niet teveel risico nemen want je ogen blijven kwetsbare dingen en je kan behoorlijk last krijgen van lenzen. Je zou het evt. ook bij een opticien kunnen vragen maar dan betaal je zeker de hoofdprijs en ik weet niet wat je eraan kwijt wilt zijn.

Ik heb wel donkerbruine ogen, donkere wimpers, donker haar enz, maar een bleke huid, ik weet niet of dat nep lijkt dan...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:37

opticien heeft ze zeker. Dan kun je ook lenzen kopen die je vaker kunt dragen. Betaal je wel veel meer, maar weet je ook zeker dat je geen rommel koopt.

xAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:39

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:42

Vjestagirl schreef:
opticien heeft ze zeker. Dan kun je ook lenzen kopen die je vaker kunt dragen. Betaal je wel veel meer, maar weet je ook zeker dat je geen rommel koopt.

Inderdaad ik zou dan eerder bij een opticien kleurenlenzen kopen dan bij de hema.

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 22:59

Hoe duur zijn ze bij een opticien ongeveer?. Ik wil er liever niet meer dan 30 euro voor geven

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 23:08

Ik denk dat ze véél duurder zijn. Maar dat zijn dan geen daglenzen (die je dus maar 1x kan dragen) maar goede lenzen, die je vaak kunt dragen, en die niet slecht zijn voor je ogen.

Persoonlijk zou ik liever meer geld uitgeven aan iets goeds, zeker bij alles wat met mijn ogen te maken heeft...

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 23:54

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 23:56

ik werk bij de hema je krijgt ze er gewoon hoor :P

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 23:58

Wanneer je even op Google zoekt, krijg je superveel hits :) Misschien zit daar iets tussen?

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 01:41

Ik heb een setje blauwe en een setje groene van de Hema. Heb van mezelf hele donkere bruine ogen en de kleur pakt wel echt.
Als ze ze niet in het filiaal hebben liggen kan je bestellen via internet en ze daar af laten leveren- kost niks extra, heb ik met de groene gedaan want die waren niet op voorraad. Kosten 15 euro per setje. Zijn maandlenzen.

Ik heb voorheen nooit lenzen gedragen en kan ze nadat ik een paar dagen een paar uur gewend heb zo de hele dag dragen zonder er last van te hebben. Krijg van iedereen wel leuke reacties, hoewel je vol in 't licht een beetje stoned lijkt omdat je pupillen groot lijken (dat zijn ze niet, maar omdat ik zelf donkere ogen heb zie je nog een randje bruin als het licht is en dus je pupillen klein zijn)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 10:32

[LZP] > [MW]

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 10:54

Zat plaatsen waar ze te koop zijn idd, oa bij Large en online is er veel te koop. Maar ik zou hier heel erg voorzichtig mee zijn, je kunt je ogen er ontzettend mee beschadigen.
Zelf zou ik ook voor zekerheid gaan en ze bij een opticien op sterkte laten maken, dan weet je zeker dat je ogen niet beschadigd worden door slechte kwaliteit lenzen, daar zijn ze veel te belangrijk voor.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 12:27

ik heb de lanzen van de large. die zitten niet fijn, veel te dik. ik heb zelf ook jaren lenzen gehad die voelde je bijna niet zitten. dus ik zou gaan voor iet anders dan large....

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 12:34

Het zijn ook standaard maten volgens mij. En iet iedereen heeft standaard ogen. Ik heb bv een afwijkende maat nodig. Heb ooit eens een setje gekocht maar die knipperde ik elke keer bijna uit omdat ze niet pastten.
Ik zou zelf dus als je het voor regelmatig gebruik aanschaft echt via ene opticien doen!