Zonnebank, hoe opbouwen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Preddy

Berichten: 2627
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Alkmaar

Zonnebank, hoe opbouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 11:48

Nou de titel zegt al genoeg denk ik :D

IK ben een zonnebank leek en sinds kort heb ik de volledige beschikking tot een zonnebank! Hiep hoi!
Maar hoe moet je zoiets opbouwen? Heb er laatst 10 min onder gelegen om te beginnen. Het is een enkele( dus even omdraaien halverwege)
En na hoeveel tijd ga je er daadwerkelijk iets van zien?

Dank jullie!

Myrkvi

Berichten: 1064
Geregistreerd: 15-08-05
Woonplaats: Gelderland

Re: Zonnebank, hoe opbouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 13:00

Na 2-3 keer zie je al verschil hoor ! :D
Maar licht er natuurlijk ook aan hoelang je er onder gaat..en hoevaak

take_one

Berichten: 3040
Geregistreerd: 30-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 13:06

Ik doe altijd om de dag kwartiertje in het begin.. en daarna een half uur om de 2 dagen.. en dan 1 keer in de week nog een half uur.


Zou wel goed je gezicht insmeren, de rest is nog niet zo belangrijk. :)

LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 13:45

Ik ga 1x per week kwartiertje, maar ik raad wel aan elke keer een creme te gebruiken over heel je lichaam. Daar zitten voedingsstoffen in waardoor je huid gezond blijft en niet te veel uitdroogt.

Australian Gold heeft goede producten alleen zijn die wel erg duur, maar je hebt het ook van Biodermal of van de Kruidvat.

Het ligt ook aan wat voor zonnebank je gaat.
Hoe minder krachtig hoe langer je eronder moet om resultaat te zien.

Eleionomae

Berichten: 19599
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 14:45