Zondag avond was je een beetje verkouden. vervolgens ga je een week op praktijkschool. Kou in kou uit, warme jas aan warme jas aan. Geen hoestsiroop en geen keelpastilles. Dondagochtend begon het hoesten. donderdagavond ben ik hoestsiroop gaan halen. Bisolvon. werkt meestal wel... Nu woensdag avond hoest ik nog steeds. het was zaterdag erger geworden. zondag nog meer en op maandag was het zo erg dat ik haast moest kokhalzen of omdat je dan ook lucht moet zuigen een boer moet laten. het zit echt heel diep. nu heb ik fluimicel en keelzuig tabletten. mijn tanden doen op een of andere manier ook vort zeer. ze zijn een beetje gevoelig. ik voel me net een zeehond, kan zo naar het dolfinarium.. bij een klein beetje stof ga ik al hoesten..
wie heeft er nog meer last van? of heb ik niet gewoon een klein verkoudheidje te pakken? ik heb het gevoel dat ik gewoon ga stikken van het hoesten. zoo irritant.
heb spierpijn in mijn zij, moet mijn keel vasthouden zodat het niet zeer doet..
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 11-03-09 22:05
Ik heb zelf vroeger zeer goede ervaringen gehad met Benylin (of hoe je het ook schrijft)... ik had vroeger kroep-aanvallen en Benylin heeft me er volledig vanaf geholpen..
Het is een erg smerig drankje (smaakt naar drop) en je wordt er best wel suffig van, maar ja... het helpt wel...
Veel artsen kennen dit drankje niet... maar zou het eens kunnen voorstellen bij je huisarts (en dan vragen om de Benylin met het donkerrode/bruine label... je hebt er ook nog 1 met groen label, maar daar heb ik geen ervaring mee)
Uiteraard wel met je arts overleggen voordat je zelf iets gaat halen
ik zag toevallig gister iets in de krant te staan... het zou miss kinkhoest kunnen zijn,.... schijnt de laatse tijd weer heel veel voor te komen, ik zou zowieso even langs de HA gaan
Ik zou langs je huisarts gaan, ik heb een paar weken geleden dezelfde klachten gehad en had dus een flinke bronchitis. Antibioticakuurtje gekregen en ik merkte na 2, 3 dagen al verbetering.
Jolandaa_
Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-09 07:40
nu na halve dag fluimicel begint eindelijk mijn hoest los te komen. het hoesten doet niet meer zo heel erg zeer..
en nu hoest ik slijm op. dus dat doet niet meer zo zeer voor een droge keel..
we zien morgen wel verder. ik denk geen kinkhoest.. ik zal eens even googlen
Banjer
Lid Nieuwsredactie