Meer mensen die de Nederlandse gezondheidszorg zat zijn?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tivara

Meer mensen die de Nederlandse gezondheidszorg zat zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 20:06

Al zo'n 3 jaar loop ik met klachten rond. Buikpijn, misselijk, maagzuur, erg benauwd en erg moe. De HA kon eigenlijk steeds niks vinden, wat onderzoeken gedaan, maar eigenlijk niks gevonden. Toch bleef ik steeds terugkomen, afgelopen zomer ook weer. Nou de HA wist het eigenlijk niet meer en ik kreeg de boodschap 'je moet er maar mee leren leven, je moet het maar een plekje geven'. In oktober werd zeker de benauwdheid weer heel erg. Zo erg dat ik niet meer kon paardrijden, en de trap oplopen gaf ook aardig wat moeite. Dus, voor de verandering toch maar weer naar de HA, deze heeft me eindelijk doorgestuurd naar de longarts. Nouja, daar kan ik nog veel over zeggen, inmiddels ben ik klaar bij de longarts, en loop bij de maag-darm-lever arts en cardioloog.

Dus, na ruim 30 ziekenhuisbezoekjes in 4 maanden, 3 artsen en veel onderzoeken verder, zijn ze erachter gekomen dat ik een breuk in mijn middenrif heb, en niet op medicijnen reageer :Y) Aanstaande week moet ik dus naar de chirurg om de operatie te bespreken. Helaas kan dat breukje niet al mijn klachten verklaren, dus ben ik na mijn operatie nog niet klaar in het ziekenhuis.

Ik dacht dat er vast wel meer mensen die de frustraties van wachten op een afspraak in het ziekenhuis kennen. Dus misschien dat we hier een beetje 'tips' ofzo kunnen geven ;)