EHBO... en bedankt he :S

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sissi87

EHBO... en bedankt he :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 10:06

In een ander topic over galstenen (die ik nu even niet meer kan terugvinden) verteld ik al dat ik soms last had van aanvallen. Het lijkt dan of ik zowat door de grond ga van de pijn, echt een hel.. kan het niet anders omschrijven. Ik heb dan altijd last van mijn buik! Nu ben ik daar dus laatst voor naar de dokter geweest en ik gaf al aan dat ik dacht dat het eventueel galstenen konden zijn (omdat dat erg in de familie zit, ook nierstenen, cholesterol en blinde darm) De dokter vond dat maar "onzin" en dat kon haast niet bij iemand die zo jong was als ik (ben 21). Nou toch maar een beetje op aangedrongen en hij zei dat als ik het de volgende keer weer had, dat ik of naar hem moest komen of als het weekend was naar het HAP/EHBO moest gaan!
Nu was ik dus gisteren met het heeerlijke weer op stal buiten aan het rijden! Dat was echt geweldig! Maar opeens kreeg ik weer last van zo'n aanval, ik dacht ik stap af, en wilde m'n pony nog even uitstappen, maar halverwege dacht ik dit "trek ik ECHT niet", dus ik heb dr als een speer in de paddock gezet, en ben meteen gaan zitten met een glas water, wat een Hel zeg, zo'n pijn! Ik vertelde dit ook tegen wat stalgenoten en ze zeiden dat ik toch naar de EHBO moest gaan. Dus uiteindelijk toch maar gedaan.
Kom ik daar op de EHBO, zit er niemand achter de balie, dus ik even op de bel gedrukt! Komt er een mevrouw aan die vraagt waar ik last van heb, nou ik het hele verhaal uitgelegd. Vraagt ze me of ik me wel heb aangemeld bij de balie "HALLO IK PIJN, dacht ik" maargoed ik zei nee. Oh nou dat moet je wel doen eigenlijk zei ze. Ik dacht al ik heb geen zin in gezeur nu, ik wil geholpen worden. Komt ze ineens weer met wat anders: Weetje wel hoe duur het is om hier zomaar naar de EHBO te gaan, weetje dat wel? Wil je dat echt weten? 200Euro! En dat gaat ook nog eens van je eigen risico af, en we betalen allemaal al zoveel premie. (oftewel hoe HAALDE IK HET IN M"N HOOFD OM NAAR DE EHBO TE KOMEN) Ik dacht echt: mens, stik erin! Ik wil geholpen worden. Zegt ze: Moet je kijken hoe druk het is in de wachtkamer, dan kan je lang wachten hoor... (er zaten 3 mensen :S) Maargoed na een hele preek over waarom we de huisarts niet hadden gebeld, en waarom ik hier stond mocht ik dan uiteindelijk in de wachtkamer gaan zitten!
Ohja nog iets hilarisch: zitten we in de wachtkamer, staat daar zo'n koffieautomaat met een briefje erop: beste patient u moet nuchter zijn, dus dat betekend niet eten en niet drinken! M'n broer zei al: waarom zetten ze dat in vredes naam zo'n apparaat hier neer! Maar dat terzijde.
Uiteindelijk werd ik geroepen en mocht ik meekomen met een dokter/zuster! Zij vroeg mij waar ik last van had, en ging overal even op "kloppen" of hoe je dat noemt, dus ik zeg tegen haar, kunnen jullie misschien een echo maken, want dit is al de 5e keer dat ik er last van heb! Krijg ik als antwoord: Nee, sorry dat mag in het weekend niet zomaar, alleen in "ernstige" gevallen!
Poeh he dat kan er ook nog wel bij dacht ik! Dus ik werd weer doorverwezen naar de huisarts, die mij dan weer kan doorwijzen naar het ziekenhuis voor een echo... snappen jullie het nog?!
Nou al met al dus een lekker weekend gehad :roll: Nu de huisarts maar is bellen wat hij te vertellen hebt!
Ohja tot slot nog: En bedankt he de EHBO >;) %) :x daar kan je dus ook niet altijd van op aan!

Zo hehe, ik moest het even van me afschrijven!!!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:12

Ja, af en toe.
Twee jaar geleden heb ik op vakantie een ongeluk gehad met paardrijden en moest daarvoor naar de dokterspost.
Wij zaten in de wachtkamer, komt er een man binnen die zich meld aan het loket.
Zegt die vrouw: Heeft U een afspraak?
Die man geeft aan van niet en die vrouw zegt dus echt dat hij eerst een telefonische afspraak moet maken.
Dus wat houd dat in....die man staat tegenover die vrouw, maar hij moet haar gaan bellen voor een afspraak.
Slaat toch nergens op.
Dus staan daar twee mensen tegenover elkaar, met elkaar te bellen.
Met als gevolg dat mevrouw zegt...ja, gaat U nu maar zitten, nu bent U er toch :+

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 10:14

Jaah joh echt belachelijk, ik kan er niet over uit gewoon :roll: soms hoor je van die verhalen van andere mensen, maar nu ik het zelf mee maak irriteer ik me echt vreselijk aan dat soort mensen! Ze zei ook dat alleen mensen die verplekke neervallen zich niet hoefden aan te melden en meteen geholpen werden _-:(

joyce2

Re: EHBO... en bedankt he :S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:19

Ik heb een poos terug een migraine aanval gehad, waarvan ik toen niet wist dat het migraine was. Mijn gezichtsvermogen was weggevallen, dus op mn werk waren ze bang dat ik een hersenbloeding had. Zij me dus naar de EHBO gebracht, kwam ik daar aan, begonnen ze onderhand hetzelfde verhaal als tegen jou!

Of ik niet naar de huisarts kon, nou nee, want dat is nogal een eindje hier vandaan. Nou dan moest ik eerst maar mn huisarts gaan bellen en als ik daar niet terecht kon, dan mocht ik het hier nog wel even proberen en zonder pardon mocht ik zo weer gaan!

Gelukkig dacht mn huisarts logisch na en vroeg of ik de laatste tijd nog zo'n last van migraine had en de link was toen dus snel gelegd. Maarja, ik ahd er nooit aan gedacht, want ineens was mn gezichtsvermogen weg, maar ik had verder geen hoofdpijn (ja, dat kwam later pas, damn, wat een heftige aanval was dat).

Dus ik heb ook geen hoge pet op van de EHBO post!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:26

Ja heb ook een keer zoiets gehad. Had me vertild aan een aanhanger en was zo door mijn benen gezakt. Kon niet meer staan of zitten. Mijn vriend heeft me naar de auto gedragen en me naar de EHBO gereden. Daar kreeg ik dus ook zo'n verhaal. Had wel een hernia trouwens.

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:37

maar hebben ze nog wel iets aan je buik gedaan dan??

ik heb mij ooit een keer een stukje van me vinger afgehakt. het was sochtens rond half 11 gebeurt. ik moest werken tot 8 uur dus na die tijd toch maar ff na de 1e hulp. ik kreeg een plijstertje en mocht weer gaan. ik zei tegen je moeder wachten even. even wachten en jah hoor daar kwam het bloed weer. wij terug gegaan, gelukkig andere dokter, die had het toch maar even dicht gemaakt....

jarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:48

het verhaal van jou heb ik ook meegemaakt.
bij mij was het snachts en ik verging ook van de pijn.
vriendlief nog overal heen gereden voor pijnstillers maar nergens te vinden. na een hevige nacht pijn ben ik gelijk naar de huisarts gegaan en die verwees mij ook naar het ziekenhuis. ook echo's gemaakt, maar niks gevonden. bleek dus gewoon een koliek aanval of zoiets.

ik hoop dat ze het de volgende keer wat serieuzer aanpakken voor je, want het is echt een hel !
succes met de huisarts ...

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 11:16

Nou ze hebben er niks aan gedaan nee, ik kon diclofenac mee krijgen maar dat scheen bijna hetzelfde te werken als ibuprofen, dus ja dan hoef ik dat niet. Maar ik vind het echt belachelijk dat ze gaan lopen zeuren over "hoeveel geld het wel niet kost" Nou ik wil best 150 euro betalen als ik dan maar weet wat ik heb. Ik moest net toevallig naar de doktersassistente voor wat anders, en die vond het echt "belachelijk" dat ze zoiets zeiden tegen me, ze zegt: als ik jou was zou ik mooi een klacht indienen! Dus ik ben er over aan het nadenken of ik dat ga doen...

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:29

ik zou het doen! lijkt in elk ziekenhuis wel hetzelfde met de huisartsenpost. te beroerd om je te willen helpen!!!

wij hadden eerst 2 ziekenhuizen hier. was een man met een vrouw die last van had van dr hart naar het ene ziekenhuis gereden. daar werd ze niet geholpen. zonder om naar deze man te luisteren hebben ze hun naar huis gestuurd. ze zijn zelf naar het 2e ziekenhuis gereden maar onderweg is de vrouw gestorven aan een hartstilstand. was ook met een asperientje naar huis gestuurd (jammer genoeg ken ik deze mensen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:33

Zo werkt het tegenwoordig nu eenmaal.

Mijn schouder was uit de kom en ik zat in de wachtkamer van het ziekenhuis, er zat ook een man die ze vingers had afgezaagt, die man bloedde als een rund, hele plassen bloed lagen er op de grond terwijl hij er 3 handdoeken omheen, had, zijn vingers in een zakje ijs. En wie helpen ze eerder? MIJ! vond ik toch wel erg raar

Denise_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:35

Ik ben het wel met je eens hoor dat dit echt niet netjes is maar galstenen krijgen nooit voorrang. Het is super rot als je dit hebt maar je komt gewoon op een (lange) wachtlijst, je krijgt eerst nog veel onderzoeken waaronder een echo e.d. waarna je pas na een aantal maanden geopereerd wordt... Rottig maar waar. Als je met galstenen naar de EHBO gaat krijgen ernstige gevallen dus voorrang en terecht. Je had beter naar de HA of HAP kunnen gaan hiervoor... Overigens kunnen ze er in het ziekenhuis niets aan doen, hooguit pijnstillers geven. Zelf kun je het tegengaan door een speciaal dieet te volgen maar als je galstenen hebt blijf je er voorlopig nog wel last van hebben geloof me.

Sommige verhalen hier vind ik overigens wel erg schokkend, dat dat kan gebeuren zeg! Onvoorstelbaar!

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 12:25

Je moest eens weten wat voor pijn dat doet ;( En dan nog gaan zeuren om geld, kom op zeg, ze word toch betaald om haar werk te doen, niet om mij nog meer "in de put" te helpen... ik vind dit zo slecht...

Denise_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 12:29

@ Sissi87 Ik neem aan dat dit tegen mij bedoelt is?

Ik weet hoeveel pijn het doet! Overigens niet uit eigen ervaring maar 2 goede vriendinnen die het hebben gehad.

En zoals je hebt gelezen zeg ik ook dat ik het met je eens ben maar ook dat zij er niets aan kunnen doen. Je staat gewoon maanden op een wachtlijst totdat je wordt geopereerd. Daarbij kun je het zelf tegengaan door een dieet te volgen. Het enige dat ze in het ziekenhuis hadden kunnen doen is je pijnstillers geven, meer niet. Op zo'n moment hebben ernstige gevallen dan voorrang. Een HA of de HAP was in dit geval even effectief geweest.

Ze wordt inderdaad betaald om haar werk te doen, dus ook inschatten wat prioriteit heeft ja of nee. Ik ben het wel met je eens dat het niet netjes is en ze je wel wat meer op je gemak had kunnen stellen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 12:34

Ik vond het in mijn geval heel vervelend dat ik gewoon niet serieus genomen werd. Ik zat te trillen als een rietje omdat ik geen steek meer zag, ik had geen idee wat me overkwam en dan kreeg ik daar ook nog eens op mn kop omdat ik niet eerst de huisarts had gebeld... Werd zo zonder pardon naar huis toe gestuurd... Ipv dat ze je even neerzetten, wat vragen aan je stellen, je een bekertje water geven en het dan even op een andere manier zeggen!

Bij mn schoonvader hebben ze echt een grove fout gemaakt. Die had steken op zn borst en werd niet serieus geholpen want hij had vast een verzakte milt. Bleek hij een hartaanval te hebben. Hij heeft godse geluk gehad dat hij in zo'n goede conditie was, anders had hij die hele toestand niet overleefd. Hij heeft zelfs medicijnen gekregen die finaal tegenwerken als je een hartaanval hebt, een dag na zijn klachten werd hij pas opgenomen in het ziekenhuis...

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 12:37

Ik vind dit ook zeer slecht.
Ik kom net van het ziekenhuis af met een goed verhaal.
Ik ben gister getrapt door een paard en het leek nog mee te vallen maar 's avonds kreeg ik steeds meer pijn en heb vanmorgen meteen de huisarts gebeld. Kon ik pas morgen terecht! Ik zeg kan ik dan niet gewoon meteen naar de eerste hulp. Zei ze ja je kunt het proberen maar denk niet dat ze je helpen. Ik met mijn moeder naar het ziekenhuis "omdat ik zelf niet kan rijden nu" naar de eerste hulp.
Vertel het eens zegt de man, ik de situatie uitgelegd en hij heeft meteen naar mn voet/enkel gekeken en mocht gelijk foto's gaan laten maken.
Gelukkig niks gebroken of gescheurd maar een flinke zware kneuzing.
Mijn voet en enkel zijn ingetaped en moet een week zo blijven en mag nauwelijks belasten.

Maar goed hierbij wil ik toch even aangeven dat het niet altijd slecht is.
Ze hebben me geholpen en ben er enorm blij mee.
Laatst bijgewerkt door Bimmetje op 09-03-09 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Denise_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 12:37

joyce2 schreef:
Ik vond het in mijn geval heel vervelend dat ik gewoon niet serieus genomen werd. Ik zat te trillen als een rietje omdat ik geen steek meer zag, ik had geen idee wat me overkwam en dan kreeg ik daar ook nog eens op mn kop omdat ik niet eerst de huisarts had gebeld... Werd zo zonder pardon naar huis toe gestuurd... Ipv dat ze je even neerzetten, wat vragen aan je stellen, je een bekertje water geven en het dan even op een andere manier zeggen!

Bij mn schoonvader hebben ze echt een grove fout gemaakt. Die had steken op zn borst en werd niet serieus geholpen want hij had vast een verzakte milt. Bleek hij een hartaanval te hebben. Hij heeft godse geluk gehad dat hij in zo'n goede conditie was, anders had hij die hele toestand niet overleefd. Hij heeft zelfs medicijnen gekregen die finaal tegenwerken als je een hartaanval hebt, een dag na zijn klachten werd hij pas opgenomen in het ziekenhuis...

Ik ben het volledig met je eens maar de TS heeft het over galstenen? Dat is (in mijn mening) niet te vergelijken met hartproblemen of plots blind zijn. Maar goed, ik ben geen dokter. Ik reageer enkel op wat de TS stelt en dan is mijn mening dat ze haar beter te woord hadden kunnen staan maar niets anders hadden kunnen doen in haar geval!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:43

Bij mijn oma zijn ze er ook zo slecht mee omgegaan belachelijk :( Arme mens moest eerst thuis maar een pijnstillertje nemen, maar die hielp niet, ze kon niet zitten of liggen. Normaal lag ze op dat tijdstip al in bed. Uiteindelijk hebben ze na een korte tijd de ambulance gebeld, terwijl ze van het de HApost nog minstens 2 uur moesten wachten. Komt ze aan in het ziekenhuis, komt er telkens een andere arts, dit duurde tot 3 uur s'nachts en telkens maar dezelfde vragen stellen. Natuurlijk helemaal oververmoeid, dag erna bleek dat ze een gat in der maag had en zichzelf aan het vergiftigen was. Direct geopereerd, maar normaal zou iemand hier snel aan kunnen overlijden, zij heeft er dus gewoon bijna een dag mee gelopen. Uiteindelijk is ze alsnog overleden, o.a. als gevolg van de te zware maagoperatie...

Rubiquil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:49

Silence schreef:
Ja, af en toe.
Twee jaar geleden heb ik op vakantie een ongeluk gehad met paardrijden en moest daarvoor naar de dokterspost.
Wij zaten in de wachtkamer, komt er een man binnen die zich meld aan het loket.
Zegt die vrouw: Heeft U een afspraak?
Die man geeft aan van niet en die vrouw zegt dus echt dat hij eerst een telefonische afspraak moet maken.
Dus wat houd dat in....die man staat tegenover die vrouw, maar hij moet haar gaan bellen voor een afspraak.
Slaat toch nergens op.
Dus staan daar twee mensen tegenover elkaar, met elkaar te bellen.
Met als gevolg dat mevrouw zegt...ja, gaat U nu maar zitten, nu bent U er toch :+

Dit heb ik ook ooit gehad, heb heel erg vaak last van blaasontsteking en nu kwamen de klachten in het weekend. (En het was niet een beetje pijn maar ik heb er ook extra zware pijnstilling voor, dus de klachten waren echt dringend..)

Omdat ik dus vantevoren niet had gebeld moest ik dus die mensen daar achter de balie gaan bellen, en het mooie is: ik mocht dat doen met een interne lijn van daar :+ Wat een onzin dat dat zo moest maar ja.........

TS: Veel beterschap :(:)

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:04

Denise_84 schreef:
Ik ben het wel met je eens hoor dat dit echt niet netjes is maar galstenen krijgen nooit voorrang. Het is super rot als je dit hebt maar je komt gewoon op een (lange) wachtlijst, je krijgt eerst nog veel onderzoeken waaronder een echo e.d. waarna je pas na een aantal maanden geopereerd wordt... Rottig maar waar. Als je met galstenen naar de EHBO gaat krijgen ernstige gevallen dus voorrang en terecht. Je had beter naar de HA of HAP kunnen gaan hiervoor... Overigens kunnen ze er in het ziekenhuis niets aan doen, hooguit pijnstillers geven. Zelf kun je het tegengaan door een speciaal dieet te volgen maar als je galstenen hebt blijf je er voorlopig nog wel last van hebben geloof me.

Sommige verhalen hier vind ik overigens wel erg schokkend, dat dat kan gebeuren zeg! Onvoorstelbaar!

Het gaat de TS er voornamelijk om dat ze zo raar behandeld werd. Of het nou ernstig is of niet, iemand die daar werkt kan best ff normaal uitleggen hoe en wat.

Maar wat er bij mijn buurman gebeurde toen ik nog thuis woonde dat slaat echt alles.
Mijn buurman had een hersentumor, en op een gegeven moment komt mijn buurvrouw helemaal in paniek naar me toe (was alleen thuis) dat haar man in elkaar gezekt was en helemaal lag te trillen.
Dus ik ben meteen meegelopen en hij lag inderdaad op de grond helemaal te shaken, heel erg eng gezicht.
Dus had 112 gebeld en ze zouden een ambulance sturen.
Na 20 min was de ambulance er nog niet, en buurman ging heel rochelend ademhalen dus ik bellen waar ze bleven. En nou komt het, ZE WAREN AAN HET DISCUSEREN OF DE AMBULANCE UIT REGIO WEESP OF REGIO LOENEN MOEST KOMEN.
En mijn buurman lag daar maar. 10 min later waren ze er, en net op tijd want hij stopte met ademen.
Echt ik kan er niet bij dat ze zo met mensen omgaan -:(-

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:15

Heel rot allemaal maar weet je er zijn ook mensen die bv HAP bellen en als ze dan terecht kunnen vragen of het paar uurtjes later kan want ze krijgen nog visite :S

Of mensen met een blaasontstekinkje ja sorry zag het verhaal hier boven net ook staan.
Dan komen ze met potje urine om te laten testen voor blaasontsteking sjonge jonge ga de volgende dag naar de dokter ofzo.
Weet hoe t is om blaasontsteking te hebben en weet hoeveel zeer t doet, maar kom op zeg je kan je ook aanstellen.

Er zijn mensen die zomers hun operatie afzeggen want het is zulk lekker strandweer, vind je t gek dat de gezondheids zorg zo verrot is.
SOmmige mensen gaan om elke scheet die ze dwars zitten naar de HA terwijl mensen die er bijna nooit komen amper serieus genomen worden.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:28

En mensen als Bon Bon werken achter de balie in het ziekenhuis? want met die instelling gaan er juist mensne dood.. Door aan te nemen dat iedereen zich maar aanstelt. Een blaas ontsteking kan vele male erger worden als je er niks aan doet, en niet iedereen weet dat het maar een blaas ontsteking is. De belevenis van een pijn of klacht is bij ieder mens verschillend. Er vanuit gaan dat het allemaal wel mee valt is vaker slechter dan goed voor iemand. Een onschuldige hoofdpijn bleek bij een jongen bij ons op school een fatale tumor te zijn, altijd afgeschilderd als aansteller.. en nu tussen 6 planken onder de grond omdat niemand hem serieus nam omdat hij wat vaker hoofdpijn had.

een arts moet IEDERE patient serieus nemen, of het nou een dwarse scheet is of je arm ligt eraf ze moeten er niet vanuit gaan dat ze weer een zeurneus voor zich hebben zitten maar een patient.

De TS had net zo goed iets heel anders dan een galsteen kunnen hebben wat veel schadelijker was geweest dan "maar" een galsteen. Ik begrijp niet dat er mensen er over struikellen dat ze is gegaan en kwaad is over het feit dat ze niet serieus werd genomen? ze was toch al eerder naar een HA gegaan maar die wees haar toch ook de deur? Ik persoonlijk vind het net zo schandelijk dat zij niet werd geholpen als iemand met een steek in zijn hartstreek. .Je weet NOOIT wat iemand heeft en hebt het maar serieus te nemen of iemand daadwerkelijk ziek is of niet. Wat als de TS echt iets naars onder de leden had en nog niet serieus werd genomen?
Laatst bijgewerkt door Benfan op 09-03-09 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 18:30

Inderdaad helemaal mee eens... +:)+

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:36

breezy302 schreef:
Zo werkt het tegenwoordig nu eenmaal.

Mijn schouder was uit de kom en ik zat in de wachtkamer van het ziekenhuis, er zat ook een man die ze vingers had afgezaagt, die man bloedde als een rund, hele plassen bloed lagen er op de grond terwijl hij er 3 handdoeken omheen, had, zijn vingers in een zakje ijs. En wie helpen ze eerder? MIJ! vond ik toch wel erg raar

dat is heus niet zo gek. zeer waarschijnlijk had ji een heel ander soort arts nodig dan hij en was die van jou eerder vrij. wil je dan dat jouw arts wacht tot zijn specialist vrij is om hem te halen en dan jou pas haalt? ;)

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:39

Meisje uit me klas is 18, en vandaag had ze ook een echo gemaakt, en heeft ook galstenen. Kan dus best op jongere leeftijd.

Echt belachelijk hoe de EHBO reageerde.. je denkt er heen te kunnen gaan, als je pijn heb. Maar nee hooor gaan ze zeuren over geld|-) Ik zou gewoon mooi een klacht indienen als ik jou was.

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:46

Bij mij is altijd bekend geweest dat je eerst naar de huisartsenpost moet, alvoors je naar de SEH gaat. Ik kan me ook wel inleven in de bali medewerkster. Pijn in je buik, tja, daar hebben wel meer mensen last van. Je moet niet denken dat je de enige bent die daarmee aankomt. Overigens had ze wel wat netter mogen reageren als ze exact zei wat jij nu verteld!!
Maar wat ik me afvraag, wat had jij verwacht dat ze daar gingen doen? op de SEH bedoel ik dan.

Even nog uitleg van het Slotervaartziekenhuis:
http://www.slotervaartziekenhuis.nl/Lin ... %20SEH.pdf