Het begon bij mijn elleboog, een ronde roodkleurige plek die met een wrijving of warmte warm ontzettend kan gaan jeuken. Nou ik ben niet echt heel erg gevoelig voor jeuk, maar dit is echt vreselijk.
Na een aantal dagen (geen week later!) begon het ook bij mijn beide voeten. Op mijn tenen wel te verstaan. Kleine rode vlekken, beetje opgezet (lijkt op een lichte blaar) en dat jeukte de hele dag door.
Na een middeltje van mijn zus (van "de tuinen" ) verkoelde de plekken op mijn voeten. Maar na een aantal dagen smeren, ben ik er mee opgehouden, en het is er weer. Ik kan wel blijven smeren...
Het vervelendste is dat mijn mond (lippen) sinds drie weken nu ook heel droog zijn. Geen lippenbalsem helpt hier tegen. Ik kan ieder kwartier weer smeren.
Hoe het voelt? Heel droog, en het brand als ik er niks mee doe. Ook lijkt het te tintelen, alleen op de grens van lippen/daarboven. Het is ook iets roder dan normaal. Deze week leek het minder te worden, maar helaas... Nu zijn er ook velletjes die los gaan, en me lip is vanmorgen gebarsten!
Inmiddels smeer ik me suf aan labello...
Wat kan dit wezen?
Ik slik sinds twee maanden een medicijn (de pil
) maar volgens mijn thuisfront kan dit geen allergische reactie hier op zijn?Maandag bel ik de dokter, ik kijk het niet meer aan... Het is echt vervelend.
Want sinds ere gister is er een plekje achter mijn oor ook begonnen... Ik kan er niet meer tegen...
Wie helpt mij?
Ik ben tevens de enige uit mijn omgeving die hier last van lijkt te hebben...

uitslag van de pil