Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

), want dan voelde ik mn spieren echt tijdens de oefening, anders had ik een beetje het gevoel alsof ik er voor niks opstond 
)
die werken sowieso niet. Daarnaast is powerplate vooral om te verstevigen, dus steviger spieren waardoor je slanker oogt en het is niet dat je je vet er mee aftrilt of heel veel calorieen verbrand
Ik gebruik de powerplate altijd als afsluiten van mn cardio en krachttraining, deels massage deels nog even de spieren extra laten inspannen. Ik denk niet dat je van de powerplate alleen veel zult afslanken, maar in combinatie met goede kracht en cardio wel
Frouk schreef:nou dat weet ik niet hoor... wij hebben dan niet ''de echte'', maar 1 of andere ''power maxx vibrationsAls je al gaat voor de powerplate neem dan wel de echte en niet zo'n goedkoop aftrekseldie werken sowieso niet. Daarnaast is powerplate vooral om te verstevigen, dus steviger spieren waardoor je slanker oogt en het is niet dat je je vet er mee aftrilt of heel veel calorieen verbrand
Ik gebruik de powerplate altijd als afsluiten van mn cardio en krachttraining, deels massage deels nog even de spieren extra laten inspannen. Ik denk niet dat je van de powerplate alleen veel zult afslanken, maar in combinatie met goede kracht en cardio wel
'' En ik merk geen verschil tussen de echte en deze...