Powerplate

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Timeless_

Powerplate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 16:25

Heeft er iemand van jullie ervaringen met Powerplate ?
Werkt het echt afslankend ?

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 16:34

jaa ik! wij hebben hier zo'n ding op de zolder staan...
ik heb een tijd lang elke avond oefeningen op dat ding gedaan, maar echt duidelijk resultaat zag ik niet ofzo. wel had ik het idee dat mn spieren iets strakker/sterker waren...
maar ik deed alleen de ''zwaarste'' oefeningen en zette dat ding op de hardste stand (oeww wat klinkt dat fout :+ ), want dan voelde ik mn spieren echt tijdens de oefening, anders had ik een beetje het gevoel alsof ik er voor niks opstond :P

edit: nee, je kan echt niet zeggen dat het afslankend werkt! misschien is het leuk/handig voor als je daarnaast een dieet volgt, of een andere sport doet om af te slanken, maar van alleen dit slank je echt niet af nee! (teminste, ik niet :P)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 16:50

Als je al gaat voor de powerplate neem dan wel de echte en niet zo'n goedkoop aftreksel :) die werken sowieso niet. Daarnaast is powerplate vooral om te verstevigen, dus steviger spieren waardoor je slanker oogt en het is niet dat je je vet er mee aftrilt of heel veel calorieen verbrand ;) Ik gebruik de powerplate altijd als afsluiten van mn cardio en krachttraining, deels massage deels nog even de spieren extra laten inspannen. Ik denk niet dat je van de powerplate alleen veel zult afslanken, maar in combinatie met goede kracht en cardio wel :)

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 16:54

Frouk schreef:
Als je al gaat voor de powerplate neem dan wel de echte en niet zo'n goedkoop aftreksel :) die werken sowieso niet. Daarnaast is powerplate vooral om te verstevigen, dus steviger spieren waardoor je slanker oogt en het is niet dat je je vet er mee aftrilt of heel veel calorieen verbrand ;) Ik gebruik de powerplate altijd als afsluiten van mn cardio en krachttraining, deels massage deels nog even de spieren extra laten inspannen. Ik denk niet dat je van de powerplate alleen veel zult afslanken, maar in combinatie met goede kracht en cardio wel :)
nou dat weet ik niet hoor... wij hebben dan niet ''de echte'', maar 1 of andere ''power maxx vibrations :')'' En ik merk geen verschil tussen de echte en deze...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 16:57

ik heb op 5 verschillende plates gestaan en de echte heeft gewoon de beste vibraties. Je moet er namelijk ook rekening mee houden dat die vibraties veel meer bereiken dan alleen je spieren en ik kreeg zelfs van 2 van de 5 enorme hoofdpijn..