Ervaringen met sauna's in Noord-Holland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fiorile

Ervaringen met sauna's in Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 19:34

Ik ben vorige week naar de sauna in Santpoort-Zuid (Ridderrode) geweest. Een lekkere sauna, groot, schoon, veel faciliteiten, mooi maar wel redelijk aan de prijs (28,50 voor een hele dag) en wat druk ah eind van de middag. Heeft iemand nog ervaring met soortgelijke sauna's in Noord-Holland om eens uit te proberen?

Anoniem

Re: Ervaringen met sauna's in Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:31

Euhm, ben een paar keer in Heiloo geweest ( weet de naam even niet meer ) maar dat is niet echt een aanrader. Het is op zich wel mooi en schoon hoor, maar beetje apart publiek en de massageruimtes vond ik nogal amateuristisch. Vond het personeel ook niet echt representatief en te amicaal tegen vaste klanten ( als in, zitten kaarten met blijkbaar vaste klanten en weinig aandacht hebben voor ons, die er geen vaste klant zijn ).

Sauna Suomi in Hoorn is wel een aanrader :j
Erg mooi en overzichtelijk. Alles netjes, professionele medewerkers, goede massages en veel mogelijkheden. Ook niet super druk en heerlijk relaxed sfeertje.

Verder schijnt de Hammam in Heerhugowaard ook super te zijn, ben er zelf nog nooit geweest, maar een vriendin en haar moeder gaan wel regelmatig en zijn er nog steeds enthousiast over ( en zij stellen wel ongeveer dezelde 'eisen' als ik )

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 21:35

Heiloo, daar waren de andere 2 dames met wie ik naar Haarlem ben gegaan ook geweest. Zij vonden het oubollig en erg vies. Dus Heiloo stond ook zeker niet op mijn lijstje. Ben wel benieuwd naar die in Haarlem en Almere, al is Almere wel wat ver weg voor mij.... Die hamman ga ik even googlen. Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:48

Ja, oubollig is ook wel een goede benaming :j ( althans, voor de relaxruimten enzo ) het echte saunacomplex was recent vernieuwd toen ik er voor het eerst was, dus misschien was dat toen die andere dames er waren nog niet zo?
Vies was het goddank niet... Als ik ergens op let is het dat wel :D