Pfeiffer/ CMV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

iefke

Pfeiffer/ CMV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 12:11

Dacht dat het van mijn turbelente afgelopen jaar kwam maar het bleef (blijft) maar duren, het moe zijn. Toch maar bloed laten prikken en er is CMV (Cytomegalo-virusinfectie) uitgekomen, met dezelfde verschijnselen als Pfeiffer.
Wanneer ik mezelf overdag rustig houd, dan ben ik wel moe maar wanneer ik aan het werk ben stort ik veel eerder al in. 's Avonds ben ik helemaal op en ik ga wazig zien, dan is een computerscherm bv een wazige vlek.
Ik moet van de HA goed naar mijn lichaam luisteren en voldoende rust nemen. Laat ik daar nou net niet goed in zijn...

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:17

En laat ik je dan een hele harde schop onder je kont geven als je niet luisterd :D
Nee ff serieus, ik heb pfeiffer gehad en had ook besloten dat te negeren, tot ik op mijn werk constand flauwviel vanvermoeidheid. (had 2 banen en een paard dan kun je dus niet thuis gaan zitten)
Door dat geinje heb ik 2,5 jaar echt heel veel last van vermoeidheid gehad. Word je echt niet vrolijk van. HA vertelde me toen dat het gronisch kon worden als ik op die manier door zou gaan. Dat wil je dus echt niet.
Dis neem AJB de rust die je nodig hebt. Liever nu een paar maanden dan de rest van je leven. Stuur maar een pb als je meer over mij en mijn stomme actie's op dit gebied wil weten.
Succes ermee

newt

Re: Pfeiffer/ CMV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 03:46

Ik herken je verhaal ook heel erg, gewoon door zetten en niet te veel zeuren, maar geloof me, de warheid achterhaald zich zelf. Heb ruim 3 jaar gelden Pfeifer gehad, en ben nu 3 jaar verder, heb altijd door gewerkt nou nee dat lieg ik, ik had een week vakantie, dus na ja dan zit je ook niet stil, maar nu 3 jaar later nog steeds moe, moe, moe maar ja toch stug doorgaan, maar daar trapt je lichaam op een gegeven moment niet meer in. Rustig aan doen, en 10 stappen terug nemen. Je stort je teveel in op je werk en sociale leven, dat je er vroeg of laat onder door gaat..
dus net als wat Zonnebloem zegt!!!! take it easy.. luister naar je lichaam en neem de tijd die je nodig hebt!