Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mas schreef:Ik val standaard flauw bij zowel bloedprikken als vaccinaties ed, zodra er een naald lichaam in gaat dan gaat het licht uit. Ik zelf laat me tegenwoordig liggend prikken en neem zeker 10 minuten de tijd om rustig te blijven liggen, langzaam te gaan zitten en tenslotte op te staan, dat werkt voor mij wel.
Ook ik ben benieuwd of je wel voldoende gegeten had. Verder kan het onbewust aan spanning liggen, niet eens voor het bloedprikken zelf maar wellicht om andere dingen waar je je druk om maakt?
Menino schreef:Mas schreef:Ik val standaard flauw bij zowel bloedprikken als vaccinaties ed, zodra er een naald lichaam in gaat dan gaat het licht uit. Ik zelf laat me tegenwoordig liggend prikken en neem zeker 10 minuten de tijd om rustig te blijven liggen, langzaam te gaan zitten en tenslotte op te staan, dat werkt voor mij wel.
Ook ik ben benieuwd of je wel voldoende gegeten had. Verder kan het onbewust aan spanning liggen, niet eens voor het bloedprikken zelf maar wellicht om andere dingen waar je je druk om maakt?
je moet nuchter zijn als je bloedprikt, dus je mag niets eten ed. ervoor
Misschien ligt het eraan welk onderzoek ze gaan doen met je bloed? Mas schreef:Menino schreef:
je moet nuchter zijn als je bloedprikt, dus je mag niets eten ed. ervoor
Ja, is dat echt zo?
Het is voor mij al een tijdje geleden hoor, dus wellicht is het intussen veranderd. Maar ik meen dat ik ooit midden op de dag geprikt ben en daarvoor ook gewoon gegeten hadMisschien ligt het eraan welk onderzoek ze gaan doen met je bloed?

) en ik zeg nog tegen hem: