nouja vraag staat eigenlijk al in de titell.. ik kom net van de tandarts terug en had een gaatje,, hebbe ze gelijk ff weer goed gemaakt,, maar ik ben vergete te vragen hoelang je dan niet mag eten/drinken?? en wanneer is eigg zo'n verdoving uitgewerkt, want dat is behoorlijk irritant??
Deri
Geplaatst: 02-03-09 16:18
vaak ongeveer n half uurtje/ uurtje. heb ook wel ns n gaatje moeten vullen.
edit: verdoving weet k niet, heb ik zelf namelijk niet gehad
duurt dat zo lang.. damm volgende keer neem ik niet weer een verdoving haha:P nouja.. uurtje wachten dan maar
marimba
Geplaatst: 02-03-09 16:23
de verdoving is er na +- 2 uur uit al is dit per persoon verschillend. bij zilveren vullingen moet ik de 1e dag altijd voorzigtich zijn met kauwen aan die kant want het duurt ongveer 1 dag voordat de vulling 100% hard is
drinken kan je zodra dr verdoving er goe uit is weer het ligt er wel aan waar de verdoving in je mond zit, voorin of hachterin dit om verslikkingen te voorkomen
veel sterkte.
p.s. slik als de verdoving er bijna uit is vast een pijnstiller b.v. paracetamol om napijn te voorkomen.
oke bedankt voor de tip.. ik neem straks zowiezo weer een paracetamol in want ik ben weer ontzettend verkouden dus. En ik heb er vanmiddag ook al 2 ingenomen haha
RelarDevi
Geplaatst: 02-03-09 16:42
in principe mag je met verdoving wel eten maar het is wel oppassen voor je lippen en tong en met gewone vulling mag je na half uurtje al weer wat eten/drinken..
Ik raad je wel aan om voorzichtig te zijn met eten met je verdoving, de laatste keer heb ik mijn hele wang kapot gekauwd zonder dat ik het merkte, en dat deed veel pijn
ja dat lijkt me ook.. ahaha.. maarja mag thuis niet roken, dus dat word een beetje lastig haha, hmm ben ondertussen anderhalf uur verder.. hopelijk is de verdoving snel uitgewerkt.. het is echt heel vervelend..
RelarDevi
Geplaatst: 02-03-09 17:26
Wildgirl schreef:
roken met een veroofde mond is ook zeer hilarisch
haha ja echt wel je voelt het wel aan de ene kant maar de andere kant is helemaal verdoofd. Mijn vriendin had eens dat ze uit flesje dronk en dat ze serieus dacht dat ene helft van het fles kwijt was omdat ze het niet voelde
whah.. ik had al een tijdje geen verdoving meer gehad dus wist niet echt meer hoe het voelde.. maar nu wel weer en ik doe het de volgende keer niet weer..
ik heb "vroeger" intotaal 8 kiezen getrokken.. waarvan 6 voor me beugel.. kheb een te klein gebit.. dus toen heb ik wel een aantal verdovingen gehad, maarja dat is alweer een paar jaartjes terug
drinken met een rietje werkt goed met verdoving. Bij mij liep het anders zo mijn mond weer uit. Was wel grappig voor de mensen om me heen maar vond het zelf minder geslaagd.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 02-03-09 18:12
Jeetje, is bij sommige mensen de verdoving na een uur tot twee uur al uitgewerkt? Ik werd laatst s'ochtends rond 9 uur verdoofd en het was pas rond 4 uur smiddags uitgewerkt.
Overigens is eten met verdoving geen succes. Zo heb ik ooit eens de binnenkant van mijn wang geperforeerd.