mensen met vastegezette gewrichten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

mensen met vastegezette gewrichten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 11:23

Zijn er hier mensen die door een operatie of breuk oid een gewricht hebben laten vastzetten?
Ik sta nu voor de keuze mijn pols vast te laten zetten maar wil eerst graag zoveel mogelijk info over hoe het is als ze iets vastzetten. Heb je dr veel last van en hoelang duurt het voordat je dr aan gewend bent? Deed het pijn na de operatie?
Of ken je iemand die dit heeft? Alle info is welkom. (ook van andere gewrichten ;) )

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:02

Hoe bedoel je vastzetten?
Dat je je pols niet meer kan buigen en strekken?

Daar ga je dan niet blij mee zijn. Je moet dan elke beweging vanuit je schouder en elleboog maken. Dingen als typen en schrijven worden al lastig. Het zou echt mijn laatste keuze zijn, je gebruikt je pols echt veel hoor ;)

Zonnebloem

Re: mensen met vastegezette gewrichten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 18:10

ja ik bedoel idd niet meer stekken en buigen.
Ik weet nog niet of ik het doe hoor. Maar het is al zeker dat het alleen maar kan verslechteren. Heb dr nu al heel veel pijn aan dus kan hem zoiezo niet meer normaal gebruiken.
8 jaar geleden zei ik ook dat het mijn allerlaatste keuze zou zijn. Maar 8 jaar 3 operaties en heel veel pijn verder ben ik het gewoon zat. Ik wil weer mijn huis normaal schoon kunnen houden zonder daarna tye vergaan van d epijn, ik wil weer normaal kunnen werken en paardrijden...
Maar ik wil ook niet "gehandicapt" worden.
Daarom probeer ik zoveel mogelijk info te verzamelen.
Bedankt voor je reactie trouwens.