Er zit een gat in mijn wimpers. Toen ik mijn make-up er aan het afhalen was, trok ik die zo mee. Het is helemaal een gat op je ooglid ook zeg maar. Dus er zit echt helemaal niks op dat stuk.Groeit dit nog aan???
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Er zit een gat in mijn wimpers. Toen ik mijn make-up er aan het afhalen was, trok ik die zo mee. Het is helemaal een gat op je ooglid ook zeg maar. Dus er zit echt helemaal niks op dat stuk.

Voornamelijk door mijn wimperkruller
Heb wel eens de helft van mijn wimpers eruit getrokken met dat ding, schrok me kapot en dat was zoooooooo lelijk ben toen maar gaan kl*ten met van die kleine stukjes kunstwimpers want er was echt VEEL uit
Schaamde me dood... Maar om even ontopic te gaan: Mij gebeurd het heeeeel vaak maar groeien tot nu toe altijd nog terug... HALLELUJA

), heb nu ook een giga gat zitten
_Tessaa schreef:Quellian schreef:Groeit echt wel weer aan
Ik trek altijd wimpers mee als ik m'n mascara eraf zit te pulken (vind ik zo lekker he), heb nu ook een giga gat zitten
En ik maar denken dat ik de enige was

) als ik die eruit trek..
En idd: HET GROEIT WEER TERUG

Ik kan dat trouwnes niet eens, heb fijne mascara die geen klontjes veroorzaken! 
Gisteren toen ik mijn mascara af aan het halen was (netjes met make-up remover) vielen er een paar uit..nou das me nooit gebeurt volgens mij.. maar nu zie ik ze pas want ze zijn nu donker ipv blond
..misschien ligt het daar aan... Ik denk zelfs over na om van dat spul te komen om de groei te stimuleren... kunnen ze mooi lang worden
maar spul is zo'n $125... Op dit moment kan ik dat helaas echt niet veroorloven ... Petulan schreef:Hahahahaha OMG ik zag dit topic en ik dacht: Nu kom ik met mijn stomme mascara-pluk-afwijking, maar ik ben gewoon niet alleen! Halleluja!
Bij mij doen sommige haartjes pijn van de wimperkruller, en dat voelt altijd lekker (omg, ik vind mezelf nu zo dom) als ik die eruit trek..
En idd: HET GROEIT WEER TERUG
Yes, ik heb geen rare afwijking.