Vrined heeft al veel bedpartners gehad....meningen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Skitter

Vrined heeft al veel bedpartners gehad....meningen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-09 13:12

Okee, beetje vage titel, maar ik wou graag jullie mening over iets.

Ik heb al 8 maand een relatie met mijn nieuwe vriend. De eerste 3 maand gingen wat stroef, gewoon wegens niet communiceren maar sinds een maand of 4-5 gaat het echt super. Maar ook echt super. We hebben echt een band en zien wel een toekomst samen. Het is echt te merken en zien dat hij veel om me geeft en er alles voor onze relatie over heeft. En ik ook. Nog nooit heb ik zo'n connectie met iemand gevoeld, die zo dieploopt. Klinkt cliche misschin maar het is echt anders en ik ben heel blij met hem :)

Goed..het enige 'probleem' is dat ie' 'nog maar' 22 jaar is en 'al' met 20-25 vrouwen het bed gedeeld heeft... :n
Maar ook echt die met types waarbij dat lukt...die daar ook alleen op zopek naar zijn. Een avondje en ..dag :wave: Relatie heeft 'tie eigenlijk hiervoor nooit gehad.. In ieder geval niet een wat langer dat 3 maanden duurde...of een waarbij niemand vreemdging, of een waar hij gewoon haar ineens zat was. Vandaar dat 'm ook wel geloof dat wij anders ziojn. (BTW het klinkt heel stom om het te lezen en nee, ik ben niet een of ander naieve kippetje die ook alles van een jongen gelooft ;) )

Mijn 'probleem' is dat ik het gewoon onwijs jammer vind dat hij seks maar ene sport, of spel vond. Dat het hem nooit iets bijzonders was. Ik ben absoluut niet preuts, en ik zeg ook niet dat seks iets heiligs is...Maar kom nou, al 25 vrouwens op 22 jaar?? :n Ik weet niet, ik vind het gewoon jammer. Daardoor moet ik dus seks met hem een beejte 'delen' met al die vrouwen ervoor. Dat is iets wat ik nooit helemaal zal hebben (if that makes sense to anyone else)... Ik zal nooit 'de beste' zijn want ja, hoe kan ik nou ooit iets beter doen dat 25 verschillende vrouwen die allemaal anders (nou ja..anders... :roll: ) waren. En soms als het met helemaal niet meer gaat begint het gedachte van 'hoe is onze seks dan anders????'

Het feit dat seks toch nog wel een beetje bijzonder kan zijn met iemand waarvan je houdt is gewoon helemaal weg bij hem, in mijn mening.

Natuurlijk heb ik ook hierover met 'm gepraat. Hij vindt dat het 'mij niets aangaat' eigenlijk en ik moet mij er maar ook niet druk over maken. Het is klaar en over en in de verleden en hij is nu hier, met mij. Hij is opok niet trots op alles wat 'ie gedaan heeft en soms, heeeel soms and we er serious over praten krijg ik het gevoel dat 'ie soms zelfs spijt van heeft gehad...

Okee ik moet nu naar werk.. maar hoe zouden jullie hierover denken? Zou je gewoon blij zijn dat 'ie nu toch uiteindelijk echt voor jou gekozen heeft opf zou zijn verleden toch nog iets met je doen?

Ik reageer als ik thuis kom, (over 8 uur :P ) dus denk niet dat ik zomaar verdwenen ben!

Bedankt voor het lezen!!

denice

Re: Vrined heeft al veel bedpartners gehad....meningen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:17

Ik heb gehoord dat je hebt bij jongens gedeeld door 3 moet doen ;)

Dus als hij zegt 25, dan zullen het er wel 8 zijn :+

Maargoed, jammer dat hij dat gedaan heeft, maar ik hoop voor je dat jij nu een ervaren vent in bed heeft die weet waar de knopjes zitten ;)

Yinari

Ik snap je gevoel wel, ik denk dat ik dat ook zou hebben. Helaas heeft hij ook wel heel erg gelijk als hij zegt dat het is gebeurd, voorbij. Hij kan er echt niets meer aan veranderen. Het enige wat hij kan doen is jou een goed gevoel geven en het gevoel geven dat jij speciaal voor hem bent, en als ik het zo lees doet hij dat ook.

Als het echt zo goed zit moet je denk ik toch proberen het te accepteren als iets wat bij hem hoort. En hè, hij blijft bij jou dus jij bent wel de beste ;) :D.

Ik snap je gevoelens dus wel, maar je kan er verder denk ik niets mee :n

Precious20

Mij zou het toch wel behoorlijk storen ja... Ik ben ook niet preuts maar ik vind al dat bed-gedeel-en-om-de-5-minuten-een-ander maar niks :n
Maar ja, als je hem écht graag ziet, zou dat geen probleem mogen vormen lijkt me. Al zou ik hem wel eerst een SOA-testje aanbieden :Y)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:20

Skitter schreef:
Het feit dat seks toch nog wel een beetje bijzonder kan zijn met iemand waarvan je houdt is gewoon helemaal weg bij hem, in mijn mening.

Seks om de seks is anders dan seks met iemand van wie je houdt en om wie je geeft.
Maak jezelf niet gek. Je kunt er niets aan veranderen en je kunt het maar beter accepteren. Het is zonde als dit je relatie zou verpesten. Hij heeft veel bedpartners gehad: so be it. Hij is nu bij jou toch?
Jammer, ja. Een ramp, nee. Maar was het minder erg geweest als het er tien waren geweest? Of misschien drie maar dan alleen voor de seks?
Ik zou er geen probleem van maken en er vooral niet over gaan malen. Daar heb ik alleen mezelf mee en uiteindelijk kost dat me misschien wel mijn relatie. No way.

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:29

Als dingen uit zijn verleden waar jij dus niks van heb mee gekregen, kijk heb hij nou 25 andere vrouwen liggen douwen in de relatie met jou oke.
Tuurlijk hij heeft de bloemetjes flink buiten gezet maar hij is nu toch serieus met jou maak je niet zo druk.

De mens maakt zich tegen woordig druk om alles.
Geniet van het bijzondere wat jullie hebben kom je echt niet elke dag tegen hoor.
Denk zo OP ELK POTJE PAST EEN DEKSEL .... ALLEEN ZIJN DE GOEIE DEKSELS ALTIJD ZO MOEILIJK TE VINDEN!!!!!
En als je hem dan heb gevonden wees er dan blij mee

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:37

pfff ik snap wat je bedoeld hoor! Mijn ex had precies hetzelfde 23 en al 20 meiden in bed gehad. Hij is ook heeel erg knap dus ik had eigenlijk niet anders verwacht..

Ik heb het ooit bij hem aangekaart dat ik het best moeilijk vond dat hij zoveel vrouwen had gehad, ook om de reden dat je ergens komt en een meisje zegt eej met hem heb ik ook ooit in bed gelegen. Dat heb ik dus een aantal keer gehad. Ik voelde me nooit speciaal bij hem, en in bed maar een nummer.

Toch zei hij wat iemand hier boven ook zei.. 18 van de 20 waren meisjes voor een x puur om mezelf even van mijn lusten te ontdoen.. Met jou en x (ex waar die 2,5 jaar mee had) is/was dat anders. Met jullie heb ik s*x omdat ik van je hou en daar doe ik mijn best voor.. Je moet niet denken dat ik die andere meisjes leuke sex heb gegeven hoor, deed ik gewoon voor mezelf. Wat hun wilde boeide me niet.

(Ook leuk trouwens) na t gesprek vond ik hem wel een beetje een banketstaaf maar wel eerlijk..

En eerlijk is eerlijk ben ik ook niet echt een preutse dame..maar zijn aantal steeg wel boven mijn normen uit.
Gewoon accepteren en meer kun je niet doen.. Ik heb uiteindelijk 2 jaar met die jongen gehad, en zie er ook maar een voordeel aan. Ze zijn vaak wel eerrrug goed in bed. Veel ervaring zullen we maar zeggen..
Hij is trouwens ook bijna mijn ex niet meer.. :Y)
Succes ermee en probeert t hem te vergeven en vergeten, hij is nu bij jou en van jou. Dat is het belangrijkste..

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:53

Ik begrijp wat je bedoelt. Toch moet je het maar gewoon naast je neerleggen. Je hebt seks om seks en seks om liefde. Het laatste zal hij nu pas met jou ervaren en ook heel anders (intiemer) vinden. Zijn verleden gaat jou ook eigenlijk niets aan, daar heeft hij hoe bot het ook klinkt wel gelijk in. Het belangrijkste feit blijft dat je het nu toch niet meer kan veranderen. Geniet gewoon van wat jullie nu samen hebben. En wie weet, heeft hij juist door zijn ervaringen met verschillende vrouwen iets extra's toe te voegen in bed. ;)

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:58

Persoonlijk had ik er ook niet achter gevraagd, bij mijn ex hoefde ik echt niet te weten hoeveel er al voor mij zijn geweest. Men zegt toch dat mannen seks en liefde scheiden? Trek je daar dan maar aan op. MAW op jou is hij echt verliefd anders bleef hij niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:06

Ik zie het probleem niet. A. het is geweest, en B het is maar seks.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:11

Sonja schreef:

En vandaar dat iedereen er maar op los moet gaan? En iedereen vroeger begint omdat het "maar" seks is?

Een pleziertje zou ik geen probleem van maken, maar ik zou me niet speciaal voelen als er al diverse voor me waren gegaan. Maar ik ben "pas" 22 en hecht wel waarde aan een intieme gebeuren als dit. En ik snap de TS heel goed!
Een relatie met een kronkel in je sexleven slaagt uiteindelijk niet in mijn ogen. De TS zal dus het of moeten accepteren of het afkappen als ze er niet van kan genieten doordat ze het niet uit haar hoofd kan krijgen.

Gebeurd is gebeurd, maar je moet er wel mee om kunnen gaan.

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:12

Ik denk dat ik het ook niet zou willen weten hoeveel hij er voor mij heeft gehad.
Het belangrijkste is dat jullie nu een relatie hebben, en gewoon gek op elkaar zijn!
Sex voor de sex is totaal wat anders als sex met iemand waar je echt om geeft en van houdt.
Heb zelf aardig wat bedpartners gehad, maar dat wil niet zeggen dat als ik een relatie heb de sex niet meer speciaal/balangrijk is! Juist omdat je wat voor die gene voelt is het extra.

Dus ik zou je er niet te druk om maken. En idd gebeurd is gebeurd. Niet iedereen heeft dingen om trots op te zijn in het verleden, maar ik geloof dat op wat hij nu heeft wel trost is! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:14

Caesar schreef:
Sonja schreef:

En vandaar dat iedereen er maar op los moet gaan? En iedereen vroeger begint omdat het "maar" seks is?

Wat een rare conclusie :?

Ik zit gewoon niet met dingen die in het verleden gebeurd zijn, niet bij mezelf, en niet bij een ander. Dat is geweest, daar is van geleerd, en dat kan dus prima veranderen... Wie alsmaar achterom blijft kijken, ziet imo totaal niet meer wat er vóór 'm ligt...

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:17

Sonja schreef:

ben het wel eens met Sonja... het is maar sex, en het is geweest.
Sommige jongens zijn al erg vroeg sexueel actief (kijk maar naar die 13 jarige vader in Engeland die er uit ziet alsof hij 8 is).

Daarbij is het voor jou tijd... als het TIJDENS jullie relatie was, was het een ander verhaal.
En misschien had hij geen behoefte aan een relatie, maar wel aan sex. En tja, ONS-jes komen steeds vaker voor

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:19

tja ..
al zou je er wat aan willen veranderen het lukt gewoon weg niet en het is toch ook zijn verleden waar jij in principe weinig mee te maken hebt...

je kunt je er dus wel druk over maken maar het verandert niks aan de zaak....

Felisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:23

Oakland1990 schreef:
Persoonlijk had ik er ook niet achter gevraagd, bij mijn ex hoefde ik echt niet te weten hoeveel er al voor mij zijn geweest. Men zegt toch dat mannen seks en liefde scheiden? Trek je daar dan maar aan op. MAW op jou is hij echt verliefd anders bleef hij niet.

Volgensmij zijn er ook genoeg vrouwen met zoveel bedpartners. Eerlijk gezegd vind ik dat het niet zoveel uitmaakt, naar mijn idee hebben sommige mensen zo'n periode in hun leven dat seks even niet om liefde gaat. Sommige van die mensen hebben daar later spijt van, anderen niet.

Waarschijnlijk vind hij het ook vervelend dat het jou dwars zit, maar het is nu eenmaal gebeurt en zoals het klinkt zijn jullie nu heel gelukkig samen, dus don't worry!

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:28

Ik heb een vriendin die vroeger mannen uit de muur trok als kroketjes, ze is nu al 3 jaar gelukkig getrouwd met een hele fijne vent, wil geen kroketten meer en baalt ook wel van haar verleden.

En trouwens de vriend van de ts doet er volgens mij niet geheimzinnig over en is er duidelijk in, dan weet je wat je er aan heb en kan je een keuze maken.
Ts, als jullie happy zijn, lekker van genieten en laat dat niet overschaduwen met dingen van toen.

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:37

Ik snap je gevoel wel, ik heb dat ook een beetje.
Niet dat mijn vriend er zoveel heeft gehad maar hij was mijn eerste en dan knaagt toch dat gevoel dat hij er al wel meerdere heeft gehad en het voor hem misschien niet zo intiem of speciaal is als voor mij. Als ik hem dat vertel zegt ie, ik kan daar toch ook niks aan doen.

Maar als jullie van elkaar houden kan het beter niet in de weg staan. Dat zou toch zonde zijn. En inderdaad hij kan er toch niets meer aan veranderen, ook al zou hij dat willen. Als je maar zeker weet dat hij nu helemaal voor jou gaat.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:39

Nu ik wat ouder ben weet ik zelf ook wel het verschil tussen seks om seks en seks om liefde, al kon ik me dat vroeger echt niet voorstellen. Dat is ook heus niet iets wat alleen mannen doen hoor! Er zijn ook vrouwen zat die een vriendje hebben voor in bed zonder er verder verliefd op te zijn. Als je je beiden prettig voelt dan moet dat kunnen, vind ik.

Belangrijkste in jouw verhaal TS, is dat het allemaal gebeurd is voor jouw tijd. Nu is hij met jou en verliefd op jou!! Je zegt zelf dat hij nooit echte relaties heeft gehad, dus JIJ BENT BIJZONDER VOOR HEM!! koester dat!

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:41

Felisie schreef:
Oakland1990 schreef:

Volgensmij zijn er ook genoeg vrouwen met zoveel bedpartners. Eerlijk gezegd vind ik dat het niet zoveel uitmaakt, naar mijn idee hebben sommige mensen zo'n periode in hun leven dat seks even niet om liefde gaat. Sommige van die mensen hebben daar later spijt van, anderen niet.

Waarschijnlijk vind hij het ook vervelend dat het jou dwars zit, maar het is nu eenmaal gebeurt en zoals het klinkt zijn jullie nu heel gelukkig samen, dus don't worry!

Ja precies, soms kun je iemand op die manier heel aantrekkelijk vinden zonder echt verliefd te worden. Als Mister Right nog even uitblijft kun je best de tijd doden met Mister Right-Now! ;)

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:45

Jessix schreef:
Ja precies, soms kun je iemand op die manier heel aantrekkelijk vinden zonder echt verliefd te worden. Als Mister Right nog even uitblijft kun je best de tijd doden met Mister Right-Now! ;)

_O- Die vind ik echt heeeeel goed gevonden :')
Maar het is idd wel zo ja! Soms doe je het met wat op dat moment goed is! Zolang je geen (vaste) relatie hebt en je het beide prima vind, zie ik er totaal geen problemen mee.
Soms heb je mensen die je raar kijken van: Waarom wacht je niet tot je het echte blijvertje tegen komt.
Dan zeg ik: Dat doe ik ook, maar ondertussen mag je je best vermaken lijkt mij :j :D

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:47

Jessix schreef:
Als Mister Right nog even uitblijft kun je best de tijd doden met Mister Right-Now! ;)

Hahaha, dat is mijn onderschrift zo'n beetje :D

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:55

volgens mij heb ik het van een film overgenomen, zou alleen niet meer weten welke. Maar vond toen blijkbaar wel al dat er waarheid in zat!

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:10

Absoluut waarheid! :j nou niet voor iedereen natuurlijk, maar ik vind hem op dit moment heerlijk gepast :D

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:14

tsja ik begrijp je gevoel hoor. niet dat het er zoveel waren, maar wel DÁt er zoveel voor jou waren ;)
maar zoals velen hier al zeggen: het is gebeurd, niets meer aan te doen. ik kan het zelf ook slecht maar: leef verder in het nu!
hij is nu voor jou, en jij voor hem de nr 1 , voor elkaar mr en ms Right(-now) :D