Chronische zenuwpijnen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Danae

Chronische zenuwpijnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 18:39

Ik weet niet of hier al een topic over loopt, kan zo gauw niets vinden hierover, dus toch maar een nieuw topic geopend.

Bij mij is afgelopen vrijdag door de neuroloog vastgesteld dat ik last heb van chronische zenuwpijnen in mijn nek. In eerste instantie werd gedacht aan een nekhernia, maar dit bleek het niet te zijn. Ik loop nu al 3 jaar met nekklachten met hoofdpijnen, pijn in mijn gezicht, oor en keel.

Verder stoort mijn onderrug ook al jaren en heb ik pijnen in de benen en enkels, met uitval van tenen soms..

Ik heb hiervoor medicijnen voorgeschreven gekregen: amitriptyline 25 mg per dag.

Als deze niet helpen naar verloop van tijd, moet ik door naar de pijnpoli om de zenuwen dood te spuiten/ bevriezen..

Ik ben eigenlijk een beetje geschrokken van de uitslag en heb een beetje rondgesnuffeld op google wat de vooruitzichten zijn.. werd er niet zo vrolijk van..

Verder moet ik 18 maart terug om nog een EMG te laten maken van de polsen, ook omdat mijn handen/ vingers wegvallen en tintelen, waarschijnlijk carpale tunnelsyndroom.

Iemand ervaring met dit soort klachten??

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 16:58

Heb je alle onderzoeken al gehad? mri etc etc?
Anders misschien eens een second opinion laten doen.
Tunnelsyndroom heb ik wel eens op tv gezien en die mevrouw werd er aan geopeeerd waarna ze van haar klachten af was. Maar dat zal misschien ook weer afhankelijk zijn hoe erg het is.

Ben zelf al 6 jaar rugpatient met de nodige hernia's dus kan me indenken hoe jij je voelt, ik ben zelf ook nog steeds niet klachten vrij.

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 17:01

Cowgirl schreef:
Heb je alle onderzoeken al gehad? mri etc etc?
Anders misschien eens een second opinion laten doen.
Tunnelsyndroom heb ik wel eens op tv gezien en die mevrouw werd er aan geopeeerd waarna ze van haar klachten af was. Maar dat zal misschien ook weer afhankelijk zijn hoe erg het is.

Ben zelf al 6 jaar rugpatient met de nodige hernia's dus kan me indenken hoe jij je voelt, ik ben zelf ook nog steeds niet klachten vrij.

Ja, ben momenteel in de molen.. en de 18e moet ik voor een EMG voor de polsen.. Inderdaad, dat kan middels een operatie verholpen worden..

Hernia heb ik ook al eens gehad in de onderrug.. maar dat gaat prima nu.

Ja, ik hoor over Belgie ook goede berichten qua ziekenhuizen, misschien daar ook eens naar toe gaan.