Verschrikkelijk haar.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Annettu_

Verschrikkelijk haar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 18:09

Dag mensen :wave:

Ik zit dus echt met een zelfverzekerdsheidprobleem, Daarmee bedoel ik dus mijn haar. Het is gewoon verschrikkelijk. Het is niet krullend maar in ieder geval niet stijl. Het is dood en gespleten en niet glad, Dat komt door het stijlen wat mijn haar er een beetje goed uit laat zien, Maar nu is het erger geworden door het vele stijlen enzo. Ik heb echt geen idee wat ik mijn haar moeder doen.. Ik kan niet de deur uit zonder mijn haren te stijlen echt niet, Niet omdat ik zoon kakkertje ben maar omdat het gewoon niet kan, Het is dan raar overeind staand en springerig en ik heb ook van dat korte haar door het stijlen recht op staan.

Iemand wat tips voor mij..

Sentido

Re: Verschrikkelijk haar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 18:11

Kapper?

Vooral als je haar echt dood is, zou ik direct naar de kapper hollen. Dat krijg je echt niet meer goed met shampoo oid.
Liever een stuk eraf dan dat je rond loopt met dood haar. :)

Wiske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 18:12

Hm ik heb zelf geen ervaring met stijlen, daar is mijn haar te dun voor geworden.

Dooie punten enz gewoon even bij de kapper aflaten knippen, scheelt gelijk een hoop pleuzigheid (en die kan je misschien ook wat tips geven).

Wat bij mij helpt zijn die haarmaskertjes, je kunt ze bij de etos kopen (huismerk) maar je hebt ook van die potjes van loreal (ik merk geen verschil). Daar krijgt je haar net ff wat extra bescherming.
Je het ook van dat spul dat je in je haar moet doen voor het stijlen dat het niet zo dood wordt enz.

succes :)

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 18:13

Sentido schreef:
Kapper?

Vooral als je haar echt dood is, zou ik direct naar de kapper hollen. Dat krijg je echt niet meer goed met shampoo oid.
Liever een stuk eraf dan dat je rond loopt met dood haar. :)

Maar ik ben niet de knapste en zeker niet de dunste :o

Mar kort haar zou ik er voor geen meter uitzien, en ik ben al zo onzeker.

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 18:14

Heb je misschien een foto van jezelf waarop goed te zien is wat nu precies je probleem is met je haar? (mag gezien je zelfzekerheid ook best via pm)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 18:16