Oorcorrectie, heeft het jouw leven veranderd?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_88

Oorcorrectie, heeft het jouw leven veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 22:10

Nou, die van mij wel!!

Ik ben heel benieuwd wie er nog meer een oorcorrectie heeft laten doen. (*Oren heb ik "naar achter laten zetten")
Die van mij is alweer 5 jaar geleden uitgevoerd, en nog steeds heb ik er alle 'plezier' van. Ik was altijd een introvert meisje, ik had geen aandacht voor mijn lichaam en kleding, en vond alles wel best. Ik werd jarenlang gepest en ik kon mijn haar nooit leuk doen door mijn oren...
Uiteindelijk gekozen voor een oorcorrectie.. Deze uitgevoerd en direct mijn haar kort.. (*Nu is het achter weer lekker snoeikort :D )

Ik ben me leuker gaan kleden, bij de opleiding na de middelbare school werd ik geaccepteerd door mijn klasgenoten.. Iets wat mij (voor mijn gevoel) nooit overkomen is.. Ik ben vanaf groep 3 op de basisschool áltijd gepest.. Ik hoorde er niet bij, en nu huppel en doe ik lekker met iedereen mee.. Als ik gek doe vind iedereen het prima, en kijken ze me niet aan met een gezicht alsof ze een idioot zien die hier niet thuishoort..

Nee, ik zeg niet dat het ineens goed gaat als je dat gedaan hebt, maar bij mij heeft die chirurg niet alleen mijn oren gecorrigeerd, maar ook mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld..

Ik ben heel benieuwd welke bokkers dit nog meer hebben laten doen, of laten doen. En natuurlijk het waarom en hoe je eruit bent gekomen..

Groetjes!

_Tara_

Re: Oorcorrectie, heeft het jouw leven veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 22:21

Ik had 1 flapoor en dat andere staat "normaal". Ergerde me altijd een beetje aan dat ene flapoor als ik m'n haar in een staart had. Onzeker en verlegen was ik altijd al wel en ben ik nog steeds een beetje. Daar heeft die oorcorrectie me eigenlijk niet veel mee geholpen.
Ben wel blij dat ik het heb laten doen, al heb ik er wel vrij veel last van gehad met dat verband om m'n hoofd. Maar dat was ook omdat ik te eigenwijs was om pijnstillers te slikken. Het heeft me dus alleen niet zekerder gemaakt of iets. Ik ergerde me alleen niet meer aan dat oor.