De dagen erna bleef ik misselijk in vlagen maar zonder overgeven. Dinsdag kreeg ik steken in mijn lies en later op de dag zeurende buikpijn. De buikpijn lijkt een klein beetje op ongesteldheids pijn maar varieert van korte heftige steekjes tot aanhoudende zeurende pijn. Nu is het inmiddels vrijdag en ik ben nog steeds misselijk (soms best heftig) en die buikpijn is heel de tijd aanwezig. Verder geen problemen met de stoelgang wat mij toch een beetje verontrust.. In week 1 ben ik namelijk 1 keer de pil vergeten dus voor de zekerheid een zwangerschap test gedaan maar de test wees gisteren negatief uit. Het was zo'n 'vroeg test' dus ik neem aan dat die toch wel positief had moeten uitlslaan als ik zwanger ben?
Ik moet nog 2 pillen voor mijn stopweek dus ik ben wel van plan nog een test te doen als de klachten aanhouden, maar aangezien die vroeg test al negatief was neem ik aan dat ik niet zwanger ben.
Zijn er mensen die deze klachten herkennen? Voor de rest voel ik me namelijk prima, op wat meer zweten na. Vind het namelijk een beetje onzin om naar de huisarts te gaan aangezien ik me voor de rest wel goed voel.
Alvast bedankt
. Ik wacht tot volgende week af en indien nodig haal ik wel een andere test.