Opeens last van een spiertje.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Opeens last van een spiertje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 18:01

Hoi,

Ik heb Dinsdag geholpen op de manege, en ik heb dus bijna de hele dag op Timberlands gelopen.
En ik had opeens rond een uur of 14:00 uur last van een spiertje net naast mn enkel..
Heb gisteren weer in die schoenen gelopen van tjah het moet toch over zijn na een dag,
maar dat was het dus niet..Het deed wel erg veel pijn. Maar als ik mn Timberlands uit heb
dan is er niks aan de hand. En kan ik er gewoon op lopen maar tot dat ik weer mn Timberlands
aan heb dan doet het wel erg veel pijn.

Als ik mn voet in warm water heb liggen/staan dan voel ik wel dat pijnlijke plekje en ook als ik mn benen
over elkaar sla en mn andere voet er tegen aan kom dan is ie erg gevoelig.
Zelf weet ik niet wat het is, heb mn Oma er naar laten kijken of ze iets blauws zag..
Tjah je weet het maar, nooit of het een blauwe plek is.

Maar zij zag dus geen blauwe plek zitten.. ik heb nu niks aan, alleen wollen laarzen.. :+

benangelique

Re: Opeens last van een spiertje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:12

gewoon een overbelastinkje, geen paniek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 21:04

Vervelend zeg.
De komende dagen lijk mij handigst om even die Timberlands aan de kant te laten staan en als goed is dan wel over paar daagjes wel over.
Vervolgens eerst voor enkel korte periodes met de Timberlands weer rond lopen tot dat je voeten goed aan de schoenen gewend zijn.

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 22:44

Waarschijnlijk is dit gewoon een overbelast peesje, inderdaad voorlopig even andere schoenen aan, en daarna het dragen van deze schoenen langzaam opbouwen. Je voeten staan in deze schoenen blijkbaar in een stand die ze niet gewend zijn, je moet ze even de kans geven zich hieraan aan te passen om overbelasting te voorkomen. Succes ermee!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 08:42

Ik moet ze eigenlijk Maandag weer aan! :=

Omdat ze stevig zijn en zeker voor in de stallen erg handig.

Maar ik zal kijken of ik ook andere schoenen heb die stevig zijn,
denk ik eerder niet.