Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
knuffeldier schreef:heb hier ook wel eens last van. Vooral als ik achter iemand aanslenter of bij bijvoorbeeld rondleidingen. Wordt dan misselijk, duizelig, spier wit en het word zwart voor mijn ogen. Dat zweten heb ik ook, ben daarna echt kletsnat. Hoe het weet ik niet. Maar ik durf eigenlijk niet meer mee met een rondleiding in een museum of iets dergelijks omdat ik dan standaard tegen de vlakte ga. Had pas een meeloop dag op een verpleeg afdeling, kwam het weer opzetten. Weet nog steeds niet hoe ik ooit nog optijd de wc heb kunnen bereiken. Zou wel stom geweest zijn als ik tegen de vlakte was gegaan waar patiënten bij waren. 10 minuten later ging ik weer. Verpleegkundigen dachten dat ik niet tegen kon(schaamde me rot) maar dat is niet het probleem, werk zelf ook in het ziekenhuis en ga echt niet tegen de vlakte van mensen die in een bed liggen. Op één of andere manier kan ik niet tegen dat steeds een stukje meedrentelen, even kijken en lijsteren en dan weer verder drentelen.
vaak zet het dan niet door, maar wordt wel heel loom en enzo van dat soort dingen, geslenter enzo, en blijf er tegenaan hikken zeg maar

RicardoOpa schreef:Mijn broer had dat eergister ochtend.
Die kwam uit bed, ging staan en het werd helemaal zwart van z'n ogen en werd helemaal beroerd. Is gelijk weer gaan liggen.
Daarbij moet ik wel zeggen dat hij de helel nacht had lopen zweten in bed... Griep! Misschien begint het nu bij jou?

Dan verhoogt mijn bloeddruk te snel geloof ik.