Krullen die blijven zitten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Krullen die blijven zitten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:34

Ik heb van mezelf stijl haar en me vriend dacht dat krullen ook wel leuk zouden staan dus wij vandaag krulspelden en alles gepakt, in nat haar gedaan, droog geföhnt, haarlak erin... en tadaa krullen. Alleen helaas van hele korte duur. Na een uurtje was het alweer bijna allemaal uitgezakt en nu heb ik dus weer stijl haar. ^) Weet iemand hier een manier om het langer te laten blijven zitten? :D

karinFTbing

Re: Krullen die blijven zitten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:39

Ik wil binnenkort ook krullen gaan zetten, als ik mijn krultang eindelijk heb.

Een vriendin gaf me de tip (aangezien mijn haar ook snel weer in oud model terug valt) om het terug op te krullen als je haarlak erin hebt gedaan, even vastzetten met een speldje, even laten zitten en dan er weer uit halen.
Dan heeft de haarlak beter de kans gekregen om op te drogen ofzo ;)

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:40

Mijn moeder heeft zo'n Carmen set.
Dan doe je in droog haar die warme krullers, tijdje erin laten zitten, eruit, zowat een hele bus haarlak erin, en dan blijft het wel eventjes zitten.
Niet een hele avond ofzo, maar wel wat langer dan een uurtje...
Maar krullen zakken altijd snel uit...

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:46

Misschien dan toch een permanentje. Al is dat ook best een werk om het mooi te houden.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:31

Handdoekdroog haar, verstevigende mousse erin, elke streng haar die je pakt om om een krulspeld te doen, inspuiten met haarlak en zo alle krulspelden erin draaien, nog wat haarlak erover, laten drogen, en krulspelden eruit halen en eventueel nog wat mousse erin. Zo deden ze het bij de kapsalon, ik vind zoveel haarlak maar vies en doe het dus niet, maar het blijft wel lang(er) zitten.

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:32

Bij de trekpleister is de krultang in de aanbieding die ik heb. Ik doe ze er 's avonds in, en dan kan ik er de volgende dag de hele dag mee doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:33

Hmm okee thanks! Zoveel haarlak vind ik idd ook goor. Dan heb ik de hele tijd zo'n vies gevoel op m'n hoofd. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:33

druppeltje schreef:
Bij de trekpleister is de krultang in de aanbieding die ik heb. Ik doe ze er 's avonds in, en dan kan ik er de volgende dag de hele dag mee doen.

Okee.. hoeveel kost die dan?

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:55

Hij is nu 29,99 en je kan ermee stijlen en krullen, heel handig! Als je op de site kijkt, zie je hem staan. Het is de Philips multistyler 10 in 1.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:57

Hmm.. moet ik even sparen. Ben heel erg blut. :') Hou 'm in gedachte!

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:57

Ik doe altijd:
Pak een pluk haar
Spuit over die pluk haarlak,
en dan de krultang erin.

Zo blijft t bij mij altijd wel even zitten,, dus eerst de haarlak en dán de krultang ;)

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 10:16

Ik heb wel een krultang voor je te leen ;) kun je even kijken of dat werkt voordat je ereen aanschaft ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 11:22

Ik was 's avonds mijn haar, beetje mousse erin. Papillotten erin draaien, spray erover. Nachtje ermee slapen en ik heb voor 3 dagen krullen. (Wel die ochtend dan weer even sprayen.)

(Papillotten kosten ongeveer 3 euro voor 12 dingen, te koop bij Kruidvat etc.)