Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar wat betreft dit soort grote dingen die je kan plannen heb ik wel een grote operatie aan mijn knie gehad. Die heb ik in overleg met het ziekenhuis destijds ook bijna een jaar uitgesteld tot een moment dat het met mijn studie beter uitkwam.

... Dan kleurt hij meteen weer mooi blauw 

Sodeletuut schreef:Tja, een vinger gebruik je eigenlijk ook bij alles wat je doet, dus die is imo ook heel erg belangrijk. En als je hem ook maar even stoot en als hij dan meteen blauw wordt en pijn gaat doen, is dat ook wel erg irritant. Heb jij al een advies gekregen van een orthopeed/huisarts ofzo?
Wat ik trouwens ook heb, dat ik mn rechter(zelfde kant als breuk)schouderblad heel vaak uit de kom heb hangen, of bijna, of het voelt zo, maar hij zit iig niet op de goede plek, daarom kan ik mijn arm nooit goed ontspannen en daarom zit ik ook als een scheve gek op mn paard
Dankjewel Nicole, jij ook succes met je beslissing!

Maar ik blijf wachten 

Sodeletuut schreef:Audi: Oke, dus als ik het zo snel mogelijk zou kunnen laten doen, zou het misschien al wel voor de zomervakantie klaar zijn. Maarja ik heb geen idee hoe snel je zulke singen kan laten doen.. Staan vast lange wachttijden op.
Vanillia: Ja natuurlijk, dat zal vast voor iedereen hetzelfde zijn. Maar ik kijk nu ook naar de omstandigheden en ik vraag om ervaringen.