Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

1 wortel wil dus blijkbaar niet dood, ik hoop dat dat de kaakchirurg daar wat aan kan doen.

Coby schreef:Dank jullie wel!
Ik ben er wel over uit denk ik. Geen kies kwijt, dat is de beste oplossing. Ik heb overigens drie keer een wortelkanaalbehandeling op deze kies gekregen, sterke kies1 wortel wil dus blijkbaar niet dood, ik hoop dat dat de kaakchirurg daar wat aan kan doen.
Ik moet over twee weken weer naar de tandarts, en ga dit allemaal overleggen. En eis dan waarschijnlijk gewoon een verwijsbrief naar de kaakchirurg (is dit te eisen??).
Oja, is het vreselijk pijnlijk....vast wel![]()
En is er nog een ander pijnbestrijdingsmiddel dat goed werkt anders dan ibuprofen, ik kan daar nl niet tegen.
Cassidy schreef:Laat je doorverwijzen naar de kaakchirurg als je normale TA niet met microscoop kan werken, er zal bij jou waarschijnlijk nog een ander kanaal zitten, want als de boel niet bekeken is na drie keer zou dat weleens het geval kunnen zijn.
Coby schreef:Ok het voordeel van bokt/internet, je leert iedere dag bij. Ik dacht altijd aan twee wortels, meer niet. Maar inderdaad, wortelkanaalbehandeling geeft het zelf al aan.....
Ik heb deze tandarts juist gekozen omdat ze juist een nieuwe, moderne kliniek waren. Maar geen microscoop helaas.