Ik heb al twee jaar klachten over mijn knie. Ik heb een aanrijding gehad twee jaar terug (Ik op de fiets, boem tegen een busje
). En sindsdien heb ik dus pijn in mijn knie. Met name bij trappenlopen, rennen/springen, ook bij langdurig lopen (Als ik langer dan tien minuten aan een stuk door loop, heb ik er al last van), ook bij skaten, en hard/zwaar fietsen.Nu heb ik hiervoor al rontgenfoto's en een MRI scan gehad, waaruit niks kwam. (Ja de conclusie: Meer fietsen. Wat dan? Meedoen aan de tour de france? Ik fiets iedere dag zon veertig km
).Maar nu heb ik dus ook sinds een paar maand, een rare bult in mijn knie. Het zit Boven mijn knieschijf, en aan de binnenkant van mijn been. Het is een bult van zon 1.5 cm doorsnee, en het voelt rond/balvormig aan. Als je er hard op duwt knakt het.
Nu vraag ik mij dus af, wat kan dit zijn?
Dat deze bobbel samenhangt met mijn klachten weet ik wel, want precies op die plek heb ik altijd pijn, en als ik aan die bobbel zit, dan voel ik de pijn die ik anders ook krijg.
Maar wat zou dit nu kunnen zijn? Aangezien toendertijd op de foto's en MRI niks te zien was, lijkt het me heel raar dat dit zo ineens maar even op kan komen zetten?
Dus even naar een goede orthopeed gaan en goed laten uitzoeken wat er nu aan de hand is.
(Meer dankzij vriendje als mijn eigen, ik heb iets, van ze vonden toen ook niks dus nu ook niet