Eerder ongesteld als normaal???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xxmiszlizzxx

Eerder ongesteld als normaal???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 21:29

Misschien een hele domme vraag,
maar ik ben vandaag eerder ongesteld geworden als normaal.

Ik slik al 3 jaar de pil en word normaal op donderdag( bijna altijd in de ochtend) ongesteld.
Ik slik de laatste pil op zondag, en dan 1 stopweek.
Maar, nu kwam ik er net achter, dat ik net al ongesteld ben geworden
en dit heb ik echt nog nooit gehad, ben altijd stipt op tijd..

Kan iemand mij helpen??

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:52

Ik ben ook jaren heel stipt geweest, ik werd elke x op dinsdag ongesteld. Op zeker moment is dit bij mij ook veranderd, ik werd een keer eerder ongesteld en dan weer een keer later. Heb het zelfs een paar keer gehad dat ik helemaal niet ongesteld werd!! Dan schrik je wel even hoor!! hahaha!! :D .
Ik denk dat je je niet al te veel zorgen moet maken hoor, houd er rekening mee dat je lijf blijft veranderen, net zoals je hormoonhuishouding........
Maar als je je erge zorgen maakt dan zou ik je huisarts even bellen.

Rayatje

Re: Eerder ongesteld als normaal???

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:20

volgens mij kan het geen kwaad hoor. en zoveel eerder is het toch ook eigenlijk niet?t is bijna donderdag al :)

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 11:05

ik denk niet dat het kwaad kan.
Ik heb dr trouwens ook last van.
Slik al een paar jaar dezelfde pil (microgynon 30) en werd altijd op dinsdag middag ongesteld. Nu is dr geen touw aan vast te knopen, dan is het vrijdag, dan woensdag en dan weer dinsdag. Erg lastig, maar volgens mij niet verkeerd ofzo.

vallyke_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 22:46

geloof mij maar dat je niet de enige bent die onregelmatig is

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 10:32

ik slik ook al jaren de pil en het variëert bij mij van zondagavond tot dinsdagavond.
Ik heb ook wel eens met hele erg pech gehad dat ik op zaterdagavond al ongesteld werd..

peetjhu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 10:36

luffie schreef:
Ik ben ook jaren heel stipt geweest, ik werd elke x op dinsdag ongesteld. Op zeker moment is dit bij mij ook veranderd, ik werd een keer eerder ongesteld en dan weer een keer later. Heb het zelfs een paar keer gehad dat ik helemaal niet ongesteld werd!! Dan schrik je wel even hoor!! hahaha!! :D .Ik denk dat je je niet al te veel zorgen moet maken hoor, houd er rekening mee dat je lijf blijft veranderen, net zoals je hormoonhuishouding........
Maar als je je erge zorgen maakt dan zou ik je huisarts even bellen.

Wat ben ik blij met jou opmerking zeg... Ik ben namelijk ook niet ongesteld geworden, vanavond even een testje doen maar het is onmogelijk dat ik zwanger ben. Ben ook ziek geweest de afgelopen weken en een hoop stress dus misschien ligt het daar allemaal wel aan!!!

Groetjes.