Fitness dvds

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Fitness dvds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 20:36

Aangezien ik het niet kan betalen om naar de sportschool te gaan, schaf ik zelf wat dingetjes aan. Zo heb ik al de LegMagic aangeschaft (voor weinig) en skeelers. Maar nu dacht ik ook aan een fitness dvd. Toevallig was ik vanavond aan het zappen en kwam ik op het nieuws dat Mel B met een fitness dvd kwam. Het zag er allemaal wel erg leuk en motiverend uit. Volgens mij is hij nog niet te koop, maar zodra hij te koop is ga ik er zeker serieus over na denken.
Hebben er hier mensen ervaring met fitness dvds of liggen die bij jullie in de kast te verstoffen?

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:07

Ohw die dingen zijn écht té lachwekkend gewoon _O- Er zat eens een fitness dvd bij zo'n fitness pakket met matje, haltertjes etc.

Nou die hebben we 1x in de dvd speler gehad en ons bescheurd van het lachen. Is dus goed voor je buikspieren :D Maar verder helpt het weinig. Na 1x kijken en beetje mee prutsen is de motivatie er ook écht wel weer af :=

jameyskatje

Re: Fitness dvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:13

mijn broertje heeft nu wii fit gespaard en gekocht!! haha mijn moeder en ik bezetten die altijd!
het is zo leuk. je word gemeten en je kan instellen hoeveel je af wilt vallen. in mijn geval niets. maar het is gewoon heel leuk om te doen. je kan aerobic doen, joga, krachttraining etc.. het is natuurlijk aan jezelf hoe intensief je meedoet,. maar dat is met alles.

het is wel wat duurder dan een dvd.

kijk je nooit naar goedemorgen nederland:P?

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:17

vroeger hadden wij videobanden van windsorpilates. pff daar lag ik dan op de bank 8-).

en we hadden ook van die vlinders die je op je buik kunt plakken en waar dan stroom uit komt. en we hebben zo'n fitnessbal. ach, die homeshoppingprogramma's , je bent enthousiast, uiteindelijk koop je dan eens iets,, en vervolgens verdwijnt het in de kast.

een sportschool vind ik ook heel duur. dus ik ga gewoon lekker joggen, fietsen, naar mn pony, sporten op school, de trap nemen ipv de lift, dat soort dingen.

owja,. en ik heb een buikdans dvd, dat is pas lachen!! af en toe naar vrouwenfeesten met vriendinnen. een avondje dansen is ook goed voor je hoor :)

Ielsje

Re: Fitness dvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:48

download itunes (of een ander programma waarmee je podcasts kunt downloaden) en je kan MASSA's fitnessvideo's binnenhalen. De meeste podcasts zijn nog gratis (en legaal ;) ) ook.
gewoon zoeken bij podcasts op 'fitness' of 'pilates' en je vind genoeg.

HenrietteM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 20:49

oh da's een goeie tip Ielsje, daar zou ik nooit opgekomen zijn.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-09 07:51

Dat is idd een goede tip! Ik doe het maar niet zelf, maar de buurvrouw download heel veel, dus voor een euro per dvd laat ik het haar maar doen :)

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 09:30

ik download er ook mijn muziek om op hard te lopen. Als je zoekt op 'running' vind je o.a. 'podrunner'... Een mix van dance-muziek in een bepaald aantal beats per minuut. Als je eenmaal je eigen ritme hebt gevonden (en die staat er echt wel tussen) loopt het echt héérlijk hard!

of 'couch to 5k' een podcast die samen met jou de 5 km hardlopen traint (door je mp3-oordopjes :) )

maar ook make-up tips enzo kun je op de podcast vinden.