Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_usar schreef:Ik zelf geef een bindweefsel massage van het voor hoofd en de nek,de afvalstoffen worden dan naar beneden afgevoerd.Heb je pijn boven je ogen,en druk eens waar je wenkbrauwen beginnen doet het daar ook zeer.Dan heb je een ophoping van gif of beter gezegd afval stoffen.Ik weet niet waar je woont, maar die massage wordt in Nederland bijna door niemand gegeven.Ik heb het geleerd van iemand die het weer in duitsland heeft geleerd.

En lang niet iedereen hoeft naar een psycholoog dan hoor
Ik ben daar ook een paar keer geweest, maar die kunnen niks voor mij doen. En ik weet zelf ook wat de stressveroorzakers zijn, maar daar kan ik nu niet alles aan doen... marleen_usar schreef:Ik zelf geef een bindweefsel massage van het voor hoofd en de nek,de afvalstoffen worden dan naar beneden afgevoerd.Heb je pijn boven je ogen,en druk eens waar je wenkbrauwen beginnen doet het daar ook zeer.Dan heb je een ophoping van gif of beter gezegd afval stoffen.Ik weet niet waar je woont, maar die massage wordt in Nederland bijna door niemand gegeven.Ik heb het geleerd van iemand die het weer in duitsland heeft geleerd.
C_arola schreef:Fysiotherapie helpt niet?
Ik heb het een paar maanden gedaan en het hielp licht. De spanning en pijn gingen kort weg, max een dag en daarna kwam het weer terug.
Ik denk dat je alleen de gevolgen minder kunt maken, maar je zal denk ik toch moeten kijken naar wat je aan de stress kan doen.

Heerlijk zeg
Na een paar uur was het effect eigenlijkw eer verdwenen, maar die paar uurtjes opluchting waren het helemaal waard.