Ik heb aangezichtspijn gehad, op dit moment heb ik er weinig last van, maar in het verleden heb ik erge last gehad, soms zo erg dat ik op de rechterkant van mijn gezicht sloeg om links even geen pijn te voelen...
Ook bij mij dacht de (plaatsvervangend) arts dat het kiespijn was, ook allemaal foto's gemaakt, maar dat was het niet. Daarna dacht hij dat ik een overbelaste kaak had en moest ik mijn eten pureren, maar dat was het ook niet.
Toen kwam gelukkig mijn eigen arts weer thuis van vakantie en zij dacht meteen aan aangezichtspijn.
Ik heb Carbamazepine gekregen en dat hielp eigenlijk heel goed. Ik was er wel heel duizelig van in het begin, maar de pijn was weg. Na een tijdje kon ik minderen en nu gebruik ik niets meer, ik heb altijd wel medicijnen in huis voor als het terugkomt.
Bij mij kwam het door de stress, ik had een baan die ik helemaal niet leuk vond en waarvan ik grote spanningen had. Ook gaf ik veel les en was altijd druk met alles bezig, zat geen avond op de bank. Nu hou ik meer rekening met mezelf, heb een leuke baan en dat merk ik in mijn hoofd.