Blaren op lip

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maneater

Blaren op lip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 10:16

Vraagje ik heb soms echt blaren op mijn lip. Ik voel ze ook niet aankomen maar smorgens als ik wakker word zitten ze er gewoon. Het doet echt heel erg zeer en ziet er daarbij nog is rot uit ook. Loop nu alweer bijna week met dikke lip :( Weet iemand een goed spulletje ervoor? Zag net de reclame van compeed zou dat nou echt werken?

xxmiszlizzxx

Re: Blaren op lip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:31

ik denk dat het herpus is...

niet schrikken!! want veel mensen hebben het:P is gewoon een verergerder vorm van een koortslip!

Je moet van die doorzichtige stickertjes voor op je lip kopen.. die helpen goed!

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:33

zovirax dat haal je bij de drogist. Als je de tinteling voelt, gelijk smeren.
En als je nou zo een blaar hebt moet je met niemand zoenen. Het is namelijk erg besmettelijk.

Maneater

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 21:35

Het rottige is dus dat het niet eerst tintelt of dat ik het voel aankomen zoals bijv koortslip. Savonds ga ik slapen en smorgens zit het er gewoon en dan echt een megablaar. En het gekke is het zit altijd op me onderlip precies in het midden. Het doet echt mega zeer het is droog en er zitten overal velletjes aan of ik nu wel of niet smeer met labello. Dus die lipdingen van compeed helpen echt?

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:53

ik heb ook wel eens zo'n erge lip als jij beschrijft.
ik smeer er dan altijd een zalfje op, van het eigen merk van etos is dat geloof ik.
die compeed stikkertjes heb ik ook wel eens geprobeerd maar als je echt van die blaren hebt vind ik het niet ideaal.
als ik zo'n ding moets vervangen zat er altijd wel nog een stukje van zo'n stikkertje net aan te vast waardoor ik die blaar dus open trok en dan doet het helemaal lang voordat het over is.