Ik heb in 2005 mijn kniespieren gescheurd gehad door een verkeerde landing bij een sprong van de trampoline. Ben toen bij de dokter geweest, foto's laten maken, en fysio gevolgd.
de dokter zei dat het met zo'n 2 weken wel over moest zijn...
dus ik vond het na 2 weken wel weer genoeg(had haast geen pijn meer) en gooide mijn krukken aan de kant

helaas was dit te vroeg... even later kreeg ik er weer heel erge last van en weer naar de dokter geweest.
ik mocht de krukken weer tevoorschijn halen en heb toen 5 wekend op krukken gelopen!
ik hoopte er vanaf te zijn maar niks was minder waar...
om de zoveel tijd ( bij te veel belastig;denk aan hardlopen o.i.d.) kreeg ik er weer last van en kon ik weer op de krukken.
vorig jaar weer bij de dokter geweest, weer fysio, en weer krukken!
nu heb ik er afgelopen vakantie weer heel erg last van gehad met snowboarden.
afgelopen zaterdag heb ik (perongelijk) een trap tegen m'n scheenbeen/onderbeen gehad van een collega van me, en is het weer naar mn knie geschoten...
lopen doet me erg pijn en ik zak als het ware door mn knie heen.
heb dus weer krukken op gehaald en mn moeder heeft voor morgen een afspraak bij de dokter gemaakt.
iemand enig idee wat ik hier mee moet?
iemand ervaringen hiermee?
en heeft iemand een idee hoe ik het kruklopen wat minder pijnlijk kan maken(heb knalrode brandende handen, maar washandjes eromheen vind ik voor geen meter zitten...)
groetjes Wendy