Ik heb een poosje zitten twijfelen of ik dit wel zou doen maar toch doe ik het in de hoop dat iemand mij kan helpen.
Sinds dit jaar heb ik extreem last van wintervoeten. Eerder deed 1 of 2 teentjes een beetje zeer nu heel mijn voeten.
Mijn zussen hadden het vroeger ook en die kregen een spuit van de docter er voor. Maar laten die spuiten nou net
sinds vorig jaar niet meer te krijgen zijn.
Mijn voeten worden perweek erger. En omdat ik niet zo'n dokter fan ben wil ik het eerst hier proberen.
De doorbloeding in mijn voeten is elke dag zo slecht dat mijn tenen blauw/paars/zwart worden.
Komt dit wel door wintervoeten??? Tussen alle tenen plak ik dagelijks watjes zodat de tenen niet tegen elkaar komen
wat ontzettend veel pijn doet. En ik draag van die eskimo schoenen dat zit lekker ruim.
'S avonds smeer ik mijn voeten in met homeopatishe zalf wat in het begin wel hielp.
Sinds gisteren doen de zijkanten van mijn voeten ook ontzettend pijn en als ik loop doen de botten in mijn grote tenen zeer.
Wie heeft dit ook en wat doen jullie er aan????
Als het zwart/paarse/blauwe tenen kleur niet snel overgaat ga ik echt wel naar de dokter.
Als ik thuis ben en op blote voeten of met sokken aan loop worden ze knal rood :p
Dus wie o wie kan mij van mijn o zo pijnlijke *** wintervoetjes afhelpen

Tnx....