altijd wel wat hebben.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Staccy_Unoxx

altijd wel wat hebben.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 14:54

hallo bokers.

Ik heb eigelijk wel altijd wat. Eerst had ik me enkel gekneust daar had ik gewoon 9 maanden last van . Daarna heb ik nog een paar keer me schouder of ribben of rug gekneust .Toen kreeg ik heele erge pijn aan mijn hart moest ik 24 uur met een apparaat lopen om maar hart in de gaten te houden ze weten nogsteeds niet wat het is maar heb nog wel eens af en toe pijn . Een jaar later na dat ik mijn enkel voor het eerst gekneust had kneus ik weer me enkel.heb ik 4 weken met krukken moeten lopen. En fisio gehad. Nu was dat weer een beetje over was ik heel erg veel ziek. ben heel weinig naar school geweest omdat me egt niet lekker voelde . Tijdje later krijg ik ineens hele erge pijn aan mijn rug als ik wakker word.Denken dat ik maar verkeerde beweging heb gemaakt.Paar weekjes later tog maar naar de dokter die verwijst mij naar de fysio.Na een paar weken fysio krijg ik ineens hele erge pijn aan heel mijn linker kant(arm,been,enkel,kuit)Dachten ze dat het aan mijn rug lag maar was dus niet zo. Gelukkig ging dit na een tijdje weer over maar me rug doet nogsteeds heel veel pijn zit nu ondertussen bij een hele speiciaal iemand die mijn rug maseert en kraakt. Maar het wil maar niet over gaan. En dan word je weer heel erg ziek.EN komen ze erachter wat je hebt.Gelukkig was het niks ergs ze dachten maar dat het gebroken was. Maar het was gelukkig maar overbelast nou weten ze niet hoe lang het gaat duren. Ik wil geen rust houden omdat ik dat egt niet kan. En er tog steeds weer opnieuw gebuurt.

Komt het iemand ook bekent voor dat je steeds iets nieuws hebt?

benangelique

Re: altijd wel wat hebben.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 15:35

steeds opnieuw blessures oplopen is een teken van je lijf dat je over de grenzen gaat. kalm aan dus en echt de tijd nemen om te herstellen. moeilijk stil zitten of niet

Staccy_Unoxx

Re: altijd wel wat hebben.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 16:39

Ik heb ook wel een tijdje rust genomen maar dan ga ik mezelf alleen maar stressen en vervelen.